Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, April 14, 2015

Ins4nity Max : 30



Akhirnya... sampai seru aku memproses workout baru :)

Aku pilih... INSANITY MAX : 30

Ini adalah rentetan dari Insanity.. Insanity Asylum... T25..

Satu lagi workout terjelan lidah..


Dari yang aku dah baca kat blog2..
Max 30 ni kelebihannya..
Boleh transform body kepada best shape of your life!!!!

Dalam banyak2 jenis workout..
Max 30 ni antara yang terbaik..

Tapi tu ler..
Nak kena kuat semangat buat ni..
Kalau T25 guna 3 bulan..
Max 30 hanya guna 2 bulan...

60 hari..
Tapi beri result yang sama spt workout yg guna cycle 90 hari..
Hebatkan!!!

Satu lagi..
Max 30 takde guna equipment..
So hanya ANDA + BAJU + SELUAR + KASUT + LANTAI

Kemudian pasal masa la..
Hanya perlu 30 MINIT sahaja sehari..

Lepas balik keje..
Masak.. basuh kain.. sidai..
Sebelum mandi tu..
Layan dulu 30 minit..
Pastu mandi dan berehat..


Aku dah tengok step-stepnya..
Agak dahsyat juga..
Kalau ko orang nyer push up pun terkial-kial..
Max 30 bukan ler untuk kamu..

Untuk capai level ketahanan to the MAXIMUM!!
Aku nasihatkan korang masa workout tu..
Volume TV tu kuatkan..

Sebab kalau rasa nak mengalah..
Korang akan boleh dengar Shaun T bagi semangat..
Jangan putus asa..
Kalau tak larat angkat tangan tinggi..
Angkat tangan rendah pun takpe..
Janji jangan tinggalkan tempat berdiri anda..




Yang biru tu bulan pertama..
Yang merah tu bulan kedua..

Namun... disebabkan aku nak minimakan penggunaan DVD..
Maka.. aku dah gabung2kan..
Cam biasa..

Sapa yang berhajat nak sekeping2 camni pun aku layan..
Bagitau je..

Harga di pasaran... USD40 lebih kurang..
Harga pasaran gelap?
Hubungi aku kalau nak tahu ;)




Max 30 - Ab Maximizer..
Pendek2 je..
Tapi set ni bukan sekali dengan Max 30 bulan pertama ngn kedua tu..

Ini yang lain..
Tapi digabungkan dengan Max 30..
Ada jadual lain..

Dengan rasa baik hatinya..
Aku includekan sekali Ab Maximizer ni secara percuma!!!



Nampak tak?
Semua orang naik ke udara...
Tapi ada seorang perempuan belah kanan tu..
Dia masih berpijak di bumi nyata..

So.. dia ada modifier!!
Minah tu layan low impact level..

Untuk yang tak boleh buat to the max..
Atau baru nak berjinak2 workout..
Boleh follow perempuan itu..


Walaupun nampak photoshop..
Tapi mamat ni telah menang Max 30 Challenge

Perut tayar michellin cepat hilang dengan Max 30 ni


Dahsyat wei!!!!!



Dia ni testimoni paling aku suka..
Dan beza sebegini banyak..
Hanya dalam masa 1 minggu!!!!

Ini membuktikan sapa2 pun boleh buat Max 30 ni..
Takde had berat..
Oleh itu..
Jika mahu,,,
Anda tahu apa mau buat!! ;)


.
.
.
.



1 comment:

Unknown said...

This is very useful and informative article . I like it it very much . I think every body like this very much. Thanks a lot for this article .
Lose weight