Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, March 8, 2010

Baby & Me

Adik (kwn blogger)
Tengah menelaah drama You're Beautiful..
Of course.. tengah mencintai hero YAB Jang Guen Seok...


Ni lak aku nak review filem yg JGS ni pernah berlakon..
Filem Baby & Me (filem2 lain nnt aku review)

Dalam citer ni JGS ni berlakon as student...
Satu hari dia jumpa baby ni dalam shopping basket dia..
Ada nota tulis kata budak tu anak haram dia..
Budak tu nama Han Woo-Ram.. Hero nama Han Joon-Soo

So, nak tak nak.. dia terpaksa laa jaga baby tu..
Banyak le incident lawak..
Dia kena bawak baby ni g sekolah..
Mak pak hero ni lak dah lari pada rumah..
Sebab frust dengan perangai anak dia..

Ada heroin gak dalam citer ni..
Heroin tu ler tolong dia ngasuh baby ni..

So, sebenarnya.. Woo-Ram ni ada Joon Soo dengan siapa?
Kena laa tengok citer ni ;)
.
.
.

16 comments:

Unknown said...

meleleh...tapi aku tak suka rambut dia dalam You're Beautiful tue...hehehe...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
ratusiput said...

kalau nak beli citer ni ble ke zel...cam best je...ke zel buat selingan je dlm blog ni?

zuleyka said...

dah tengok cite ni..alahai comei tul bby tu..

kak long said...

Zel... aku dah start addicted ni hahahah
CUma tak syiok tengok sekerat2.. tapi tak pe..aku gigih!

Lepas ni ko kumpul citer2 yg Best...ko bgtau aku ek...

adikmanje@ellyazarmilia said...

Zel...ko memang kejam tau....
aku dah dok termimpi2 dah Jang Geun Seok ni tau...hwaaaaa....
senyum2 dia ni la wat aku tak lena tido.....huhuhuhu

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Ada COPY..

Tapi nnt aku combinekan dengan movie2 JGS ni yang lain..

"Asma" said...

Besh cite ni.. i Love u Jang Geun Suk..hehehe..k.zel,movie doremifasolasido pn best gak..sedey bangat..nanti akak siap wat koleksi JGS bgtau asma ye..nk order..hehehe

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Beressssss

MissReen said...

Zel, mlm2 ku skrg nak tido wajib kena pasang video lagu JGS "What would I do"...suka sangat padahal DVD yg beli ari tu tengok sikit2 jer... mekaceh banyak sebab usaha gak salin YAB sampai berjaya :) DVD BOF ade lagi tak? tetiba teringin nak tengok betul2. Kalau ade mau pesana satu hohoho

***MISSREEN***

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Ada Reen..
Tapi BOF ni citernya terlampau meleret sangat..
sampi 25 episod..

Kalau nak.. hokay je ;)

MissReen said...

ZeL...
mAU MAU :) nanti hantar rega dlm email ...mekaceh

***MISSREEN***

amy said...

zel.. cam menarik je citer ni.. bape rm ko jual ek?

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

RM8.00 dgn pos ekpress :)

Lily 84 said...

salam kak zel. nak tanya akak wat dvd kompilasi JGS ke? mcm mane nak beli ek? saya peminat JGS :)

syauqina said...

salam...akak..sy berminat nk beli citer nie kt akak..tp xtau mcm mana nk order....bley akak bg tau...hhuhu...