Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, March 22, 2010

Hari Ini Tak Sekolah....

Budak ni kalau pagi-pagi suker je nak menaikkan darah aku..
Semlm tido awal.. kul 9.00 mlm dah padam..
Tup-tup kul 1.30 pagi dia bangun pulak..
Tgk TV.. Main kete menan..

Tak tau laa kul bape tido balik sbb aku tak larat nak layan..
Dia jelah pandai2 sendiri tutup TV.. cari bantal selimut & tido..

Pagi ni kul 8.30 pagi aku dah kejut..
Dia kata takmo sekolah..
Aku pun takpe laa.. takmo sekolah sudah..

Tapi kena gak g sekolah.. Sbb anak jiran tumpang kete aku..
Sampai sekolah.. dia mengamuk lak nak g sekolah..
Tak ke mengada namanya tu..
Tadi aku tanya nak sekolah ke tak..
Dia gak yg kata tak nak..
.
.
.
p/s : Eryn, aku dah beli tiket Amy.. tapi dapat malam jemahat.. malam2 lain sumer dah fully book ;)

2 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

alahai sian kalip nanes plak....alamak tak dpat la jumpa ko beli awal pulokkkk aku esok nyer tu...sabtu..tak per nan adoo rezeki tu...

I want to lose weight said...

depa baru bukak je utk Khamis malam tu..

Yang malam2 lain sumer tinggal yg 480.00..

Harus kena cekik ngn laki aku kalau beli tiket mahal gitu