Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 16, 2010

Aku yg demam cam nak mampos...

Hehehehe perkataan nak mampos tu membawa erti SANGAT DEMAM..
Kang ada lak yang kata aku dah nazak pulak...

Demam makin menjadi-jadi nmpknya..
Tiada tanda nak sembuh wpun ubat dah abih sepapan..
Kepala masih panas..
Gusi-gusi masih sakit..
Kepala masih berat..
Tekak dah tak bengkak tapi sakit gak..
Batuk makin menggila..

Pregnant kot?!!
Sebab aku tak pernah sakit camni punya lama... :))


Ni lak.. like mother like son laaa..
Dia pun tumpang sekaki gak demam panas..
Nasib malam tadi takde muntah-muntahan lagi..
Merengek je sket2 bila dia batuk dan terjaga dari tidur..
.
.
.

4 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

uik da peknen plak ker...tahniah...pg amik kayu batang pengukur ayer kencing cepattt..huhuhuhuh aku lak excited..abis nyer aku tak peknen peknen lagi ..excited kat org jer la

.::CeK LaLa::. said...

selamat berehat korang anak beranak.. cepat2 sembuh...

I want to lose weight said...

Takde peknen pun..

Azimah@Melati said...

aku baru nak aminkan ko pregnant