Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 16, 2010

Aku yg demam cam nak mampos...

Hehehehe perkataan nak mampos tu membawa erti SANGAT DEMAM..
Kang ada lak yang kata aku dah nazak pulak...

Demam makin menjadi-jadi nmpknya..
Tiada tanda nak sembuh wpun ubat dah abih sepapan..
Kepala masih panas..
Gusi-gusi masih sakit..
Kepala masih berat..
Tekak dah tak bengkak tapi sakit gak..
Batuk makin menggila..

Pregnant kot?!!
Sebab aku tak pernah sakit camni punya lama... :))


Ni lak.. like mother like son laaa..
Dia pun tumpang sekaki gak demam panas..
Nasib malam tadi takde muntah-muntahan lagi..
Merengek je sket2 bila dia batuk dan terjaga dari tidur..
.
.
.

4 comments:

its me said...

uik da peknen plak ker...tahniah...pg amik kayu batang pengukur ayer kencing cepattt..huhuhuhuh aku lak excited..abis nyer aku tak peknen peknen lagi ..excited kat org jer la

ceklala said...

selamat berehat korang anak beranak.. cepat2 sembuh...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Takde peknen pun..

Unknown said...

aku baru nak aminkan ko pregnant