Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, April 16, 2014

Inspiring Generation

Lama genre camni tak munculkan..
Asyik2 drama cinta miskin kaya je..
Sama laa dengan market M'sia..
Asyik2 drama kahwin paksa.. tak sudah-sudah..



Inspiring Generation ni genre action & patriotism..
Tapi tu semua tak penting..
Yang penting.. hero Kim Hyun Joong :)


Drama ni setnya guna 3 negara..
Korea - Japan - China
Kos pembuatannya menelan belanja USD14 juta..
Oleh itu.. drama ini adalah sehebat kos pembuatannya..



Hujung belah kiri tu boyfriend i..
Sayangnya dia tambahan je..

Cerita ni banyak shooting kat China..
Kembali ke zaman 1930-an
Masa tu China lebih kurang berkonflik dengan Jepun..


Nama hero dalam ni.. Shin Jun Tae (SJT)..
Dalam drama ni dia duduk kat Shanghai..
Masa tu melawan kekejaman orang Jepun di China..

Kena pulak dia memang hebat berlawan..
Kira kat Shanghai tu dia laa yang paling hebat..

SJT ni kematian ayah masa umur dia 15 tahun..
Juga disebabkan oleh tentera Jepun..
Ntah camne.. dia pulak yang kena tuduh menyebabkan kematian ayah dia.. 

gambar hiasan
pakwe aku ni ada dalam drama ni..
tapi watak sikit je


Seterer mana pun dia berlawan..
Tapi dalam hati mesti ada taman..

Perempuan yang berjaya menawan hati dia..
Adalah adik angkat dia..
Adik angkat dia ni penyanyi..
Dan SJT ni terlalu lembab nak confess perasaan dia..


Dalam ni ada heroin jahat..
Dia anak tiri pegawai tinggi Jepun..
Dia ni la jadi penghalang pada heroi dan heroin..

Untuk yang minat drama berat..
Drama ada isi..
Ini laa drama yang paling sesuai..
Episod 1 je dah cukup mendebarkan..
Citer ni panjang.. 24 episod..
.
.
.

No comments: