Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, June 27, 2010

Cinderella Unni / Stepsister

Citer ni dah hampir habis tayangannya kat KBS World..
Tapi kat Korea dah lama abis..
Aku pun dah tgk citer ni awal dr tayangan kat Mesia ni..

Sapa minat 2PM.. leh tengok Taechyun berlakon..
Tapi tak jadi hero.. jadi 2nd hero..
Dan aku rasa lakonan dia 5 kali lebih baik dari Siwon SuJu..

Citer ni pasal heroin.. yang hidup terseksa sejak kecil..
Sebab mak dia jenis suka jadi pompuan simpanan lelaki..
Pastu asyik dapat lelaki yang tak senonoh..

Sampai laa satu masa... mak dia jumpa lelaki yg nak jadikan dia bini..
Tapi lelaki ni dah ada anak perempuan.. 2nd heroin..

So, depa pun jadi laa adik beradik tiri..
Adik tiri dia ni lak..
Semua org suka & sayang.. termasuklah mak dia..

Pastu berebut lelaki yang sama iaitu hero..

2nd hero pulak... sbnrnya adalah anak salah satu lelaki simpanan mak dia..
Dari kecik lagi dia mmg dah niat nak kahwin dengan heroin..
Lepas dia abih millitary, mmg dia cari heroin balik..

Hero pulak sbnrnya adalah anak org kaya gilos..
Malangnya dia hanyalah anak luar nikah..
Yang selalu dihina oleh mak tiri & abang2 dia..


Citer ni melodrama..
Sedih cam Will It Snow For Christmas..

Apa pun.. sapa yang mahu tonton ini drama..
You know what to do hokay :)
.
.
.

7 comments:

Izzah said...

salam kenal...
saya layan citer nie kat KBS..hari tuh layan kat dramasub.com,,tapi tak abis lagi..tunggu this week abis la..
suka sangat citer nie..

Kakak Besar said...

ko mmg superb la zel...hahahahah...aku nak tau gak pasal citer yg aku order ni.aku tak tau citer cam ganer, aku order sbb en hubby aku beria sgt nak tgk citer ni, heroin yer yg blakon...hahahhahah....

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Master dah ada..

Esok aku wat copy untuk hang..
La ni kat opis je ada mood nak bakar..

Kat umah mood nak bukak laptop pun takde

ujam said...

salam. puan zel.
saya berminat nak order, byk gak drama yg mau diorder. kosnye berapa ye???

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

UJAM..

sila emel spiderx_woman79@yahoo.com

Ruby said...

dah besar dah budak kecik nih.. hihi.. dah makin lawa kan..

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Tapi citer ni BOSAN !!!