Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, June 7, 2010

Kadang-kadang....

Kadang-kadang bila tidak tahu kemampuan diri..
Akan membawa kepada menyusahkan diri org lain..

Kadang-kadang bila rasa terlebih pandai..
Akan membawa kepada kebencian orang lain..

Kadang-kadang bila rasa kita bagus sangat..
Akan membawa kepada kemeluatan orang lain..

Kadang-kadang bila terlalu memuji diri..
Akan membawa kepada orang lain mengeji..

Apa pun...

Pagi ini GUA SANGAT TENSION !!!!!!
.
.
.

5 comments:

Azimah@Melati said...

macam terkena kat aku jek statement ko tue....huhuhu

I want to lose weight said...

Ko apa kes pulak..

Aku kat Tg Malim.. ko kat Bangsar

Lawak laa ko ni Mah..

Apa yg ko buat yg menyakitkan hati aku hari ini..

INI ORG LAIN
PENGGUNA PID YANG BUDIMAN HAPRAK !!!

Ms AiReEn MoHd said...

ko jgn ar kang sian baby ko plak..ko stress bagai..ko nak anak ko kiut mcm aku tak..kekekekekek mati la ko muntah kan..

I want to lose weight said...

Haha..

kadang2 emosi meluat ni mai bukan kira masa...

tak kira laa tgh peknen ke idak..

kalau dah meluat tu...

meluat ler jugak

Azimah@Melati said...

hahahaa..aku bukan kata ko cakap aku......tapi situasi statement ko tue sebijik terkena cam kat aku...tapi aku tuju kat orang lain la...ehehehe...