Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, June 25, 2010

Modem BARU :)

Sungguh cekap dan bernas...
Akak akan tulis surat penghargaan pada TM Tg Malim..
Serta anta sms ke Harian Metroseksual.. :))

Pagi call.. pagi tu gak nak mai..
Tapi sbb aku keje.. depa posponed ke petang..
Igt takde harapan dah nak mai..
Sebab hujan lebat..
Tapi mai jugak :)

Dah ler aku tengah membongkang tido atas sofa..
Nasib baik depa bagi salam kat gate je..
Kalau bagi salam depan grill..
Tgk tiger show laaa :))

Apa-apa pun..
Kerana depa.. aku dapat bersiaran semula..
Muka pun berseri balik...

Ikutkan hari ni mood tarak..
Makan pun tak smpi la..
Tgk budu dlm peti ais pun rasa loya...
Skang sudah segar-bugar...

Haruskah KFC?!!

"HARUS MAMI.." jawab anak aku dengan sukernya :)
.
.
.

5 comments:

nurulhudaresad said...

kalo nak yg sedikit healthy....Kenny rogers la kak....

I want to lose weight said...

Ko kena bukak satu Kenny Rogers kat Tg Malim ni :))

nurulhudaresad said...

oh takde ke?ekekekke...sowiiiii:-p

noradzlina.kamdani said...

klu KR ada kt TM, zel akn jd the best regular customer...aku bg ko award

Ms AiReEn MoHd said...

weh kopahal ngan modem bagai ni.....masalah gak ker..aku pun baru tuko modem dr tm ker d link..tapi mcm haram zadah gak..aku naik hangin jerk ni...