Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, June 17, 2010

Cabutan Bertuah Father' Day



SAYA MAU JOIN..


Apaknya ialah Inche Izman Haidil...
Anaknya ialah Muhammad Khaleef Aisy..

Gambar ni ambik kat Dataran Helang Langkawi...
Masa g holiday last year..
Rasa cam sepesen sangat gambor 2 beranak ni...

Cerita pasal mereka...

Apaknya seorang yang cool, penyabar, soft spoken..
Anaknya pulak seorang yang tak sabar, suka menjerit dan kuat merajuk..

Tapi takpe meh..

Sebab Apak mesti mempunyai sifat-sifat mulia..
Sebab Ami tak boleh hantam sama Apak..

Tapi...

Anak boleh laa ada perangai macam-macam..
Sebab Ami boleh hantam dia bila-bila suka..

Boleh ke entry camni Oli?
Aku bantai je ni..

TAPI.. KALAU MENANG..
Tak dapat pouch pun takpe..
Cop Saw Bebe jadi menantu boleh tak?
(Kalep pandai dah kira in Mandarin 1-10 :) - lepas syarat tak?)

SAPA-SAPA yang nak menjadi pencabar aku..
Leh klik banner di atas untuk mengikuti syarat2 penyertaan..
.
.
.

2 comments:

oliole said...

hahahahahaha...
hebat anak u dah pandai kira 1-10 dalam mandarin. anak i tak tau lagi...u masih mau ke nak cop dia jadi menantu...kakakakakakaka
thank you yaaaaa sudi memeriahkan contest ini!!!!

noradzlina.kamdani said...

good luck