Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, March 17, 2011

FULL HOUSE

Akhirnya aku akur gak dengan permintaan ramai..
So, citer Full House ni..
NOW AVAILABLE with malay subtittle :)
Suker kan....

Full House ni antara citer masterpiece laa dalam Kdrama..
Bermulanya era genre romantic comedy menambat hati penonton..
Kalau tak sebelum2 tu..
Sumer dok layan melodrama cam Winter Sonata.. Stairway To Heaven..


Han Ji-Eun

Dia ni kena tipu dengan kawan yg jual rumah pusaka family dia..
Pekerjaan dia adalah penulis novel..
Oleh kerana dia tidak mahu melepaskan rumah tersebut..
Dia perlu berkahwin kontrak dengan hero..
Dan mereka tinggal serumah..
Namun, dia perlu menjadi housekeeper kepada hero..


Lee Young-Jae

Sapa tak kena Bi Rain.. hangpa mmg buta kayu :)
Ni hero.. dia yang beli rumah heroin..
Pastu wat perjanjian kahwin kontrak dengan heroin..
Mula-mula tu dia mmg tak suka dengan heroin..
Sebab dia dah ada org yang disukai, Hye Won..
Tapi lama-lama dah dok serumah tu.. jadi suka laa pulak..

Heroin lak tak suka sangat pada dia..
Sebab dia ni keras kepala.. suka membuli..


Yu Min Heok

Ni 2nd hero yang suka heroin..
Seorang pemilik syarikat perfileman..
Yang tak pernah putus asa untuk memiliki heroin..


Hye Won

Seorang pereka fesyen yang berkawan dengan Young Jae dan Min Heok..
Mula-mula dia gilakan sangat Min Heok..
Young-Jae tu dia tak layan sangat..
Tp bila tgk hero dengan heroin..
Dia jadi cemburu dan nak pulak kat hero..

Asalnya drama Full House ni adalah komik..
Drama ni mmg top of the world kat mana2 negara yg ditayangkan..

Hanya aku je yang kurang suka tengok..
Sebab aku tak minat Rain..
Drama2 yang seangkatan dengan drama ni..
Cam Sam Soon.. My girl.. Yu Hee..
Puluh-puluh kali aku tengok pun sanggup..

Oleh itu.. sapa yang bernafsu untuk memiliki..
Cam biasa..
Jangan tinggal komen..
Sila lampiaskan emel hokay :)
.
.
.

5 comments:

NurulHudaResad said...

saya taknak beli..tapi saya nak LIKE entry ni sepoloh kali....sbb nih most favourite drama saya ever and ever and ever....ecehh over acting lak...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

jangan tulis perkataan BELI.. dangerous :))

mesenjahit said...

mesenjahit like this.

ratusiput said...

ahahaha...aku peminat rain dlm citer ni.suke jalan cite yg camni.ko pun tau dh taste citer aku camne.dan full house adalah koleksi pertama cd korea aku...ehehe...lagi zel???takde lagi..????aku dh start nk meroyan ni...

queline said...

antara koleksi drama korea sy...
full house
save your last dance
dan beberp lg..tk leh ingat la pulak...urat dh byk putus kot :(