Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, March 10, 2011

Dengar kata..

Di hari Jemahat yang mulia ini..
Dengar-dengar citer dah ada akaun rimau depa dah menyongeh..
Akaun aku oluim lagi..
Copek laa kalau nak nyongeh pun..
Ahad ni nak pergi makan kenduri nun kat Kuale..

Hazab taw 2 bulan setengah tak bergaji..
Dah laa aku ni jenis bernafsu besar kalau berbelanja..
Handbag nak Louis Vuitton je..
Kasut nak Nine West je..
Baju anak-anak kalau bukan Guess Kid.. Oshkosh.. Obaibi Okaidi..
Tu bukan anak aku ler tu..

Hehehe sentap maaakkkk..

Apa-pun.. kalau betul gaji dah nak masuk..
Alhamdulillah syukur rahmat..
Leh ler pi Big 10 ke.. Grand Union ke.. Billion ke.. TF Value Mart ke..
Beli baju Hasya dalam 2-3 helai..
Sian dia tau..
Kalep dulu.. masa dua bulan.. dah ada stok baju smpi umur setahun...
Hasya baju asyik ulang-ulang pakai je..

Huhuhuhu :(

Ni baru gaji lambat..
Kang lepas bulan Jun.. lansung tak bergaji..
Camne laa nasib..
.
.
.

3 comments:

AkUiStInI3 said...

sbr kak zel, nnt bila dah masuk untuk 2 bln pnya..leh la bershopping sakan. hehe..hasya dah makin comel la..suka sgt!

Kaseh said...

aku nak sgt jenguk hasya..tapi lum berkesempatan la zel..

Mimy Hamid said...

kak zel..email sy alamat boleh?? nk bg hasya present (nor.zmy@gmail.com)