Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, March 25, 2011

Bumbo Seat vs Hasya

BUMBO SEAT

The Bumbo Baby Sitter is imaginatively designed to let a baby between 3 to 14 months of age to sit upright without any external support. The Bumbo seat does provide the baby all comfort to sit cozily.


Aku dapat beberapa teguran..
Sebab letak Hasya dalam bumbo ni..
Sedangkan dia belum pun 3 bulan..

Ok ni keterangan ye..

Sebenarnya aku letak dia kejap je..
Untuk snap gambor..
Dalam 2-3 minit sahaja..



Bumbo ni sebenarnya tidak menyakitkan pinggang baby..
Seat ni diperbuat daripada high density foam dengan maksimum safety..
Bumbo ni jugak non-toxic dan senang untuk dibersihkan..

Nak pakai kerusi ni..
Kena make sure baby dah boleh kawal kepala dia..
Pastu kena letak atas flat surface..
Dan paling penting..
Jangan tinggalkan baby sorang-sorang atas seat ni..

Time aku beli untuk Khaleef..
Tak pakai lansung pun..
So, untuk Hasya ni..
Aku akan make sure..
Untuk menggunakan kerusi ni sepenuhnya..
Sampai dia tak muat nak duduk dalam tu :)
.
.
.

10 comments:

Va Va Voom said...

tak boleh tahan tgk pix yang last tu cute sangat..hasya ngantuk yer..? pipi pun semakin tembam.grrr

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

dalam gambar je nmpk tembam..
real2 tecit je hasya ni..
baru 4.5kg @ 2 1/2 months

Kaseh said...

alalala si boyot nihhh...

HISYAM said...

aku time iskandar pun jarang guna...iqhram nie memang henyak dia betul2 dalam tu...tapi tak lama kejap2 jek agak2 dia bosan dok terlentang jek.... adik beradik aku bising tak bagi letak...eheh depa tak ada aku letak jek... bumbo haku ni dah jadik tempat memanjat si iskandar...eh..leh modal entry kat blog nie muahahaha...tiru yehhh

Unknown said...

muahahaha aku lupa sign out account laki aku...

-iLLa- said...

elok r duk dlm neh kak merun...daku kena beli laen sbb dh letgo ari tuh..ekekkee

its me said...

oo bagus eh bende ni....aku kurang paham sebenarnye pungsi mende alah ni..aku pun rase nak beli la nanti

Farra Dhelina said...

kusi ni mmg elok lah..pernah baca..elok utk tulang blakang bby..

Natrah Norlin said...

comelnya....relax je dia dok dalam tuh..

Unknown said...

alah..aku pun ada bubuh Hana dlm bumbo seat nih...skrg nih mmg suka letak dia dlm bumbo seat tuh..dia layan dok sambil tgk tv...but skrg bila nak angkat dia...sekali ngan bumbo seat tuh terangkat.....peha lebaq sgt..tersepit..hahahahahahaha