Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 29, 2011

Malam yang sepi....

Malam yang sepi.. pi.. pi.. pi..
Pak Mat jual roti.. ti.. ti.. ti..
Rotinya enak.. nak.. nak..
Pak Mat jual anak.. nak.. nak..
Anaknya hilang.. lang.. lang... lang..
Pak Mat jual gelang.. lang.. lang.. lang..
Gelangnya putus.. tus.. tus.. tus..
Pak Mat terus mampus.. pus.. pus...


Dalam proses mempelbagaikan nursery rhyme Muhammad Khaleef..
Asyik-asyik twinkle-twinkle.. london bridge.. row your boat..
Kali ni tukar..
Nursery Rhyme berbahasa melayu..

Tapi yang ni ada kelainan..
Sebab ni lagu-lagu yang Mami belajar time sekolah2 dulu..
Bukan belajar dengan cikgu..
Tapi dengan kawan-kawan..

Lagu-lagu popular time main lompat pusing getah..
(tak pernah jumpa lagi bebudak skang main getah zero point)

Selain lagu ni..
Ada lagu..
Rumah Terbakar Panggil Bomba..
Anak Kambing Patah Kaki..
Pepsi Cola..
A.. B.. C.. Nama Boypren...

Dan pelbagai lagi dengan tajuk yg inovatif :)

Ok Khaleef.. Mami dah nyanyi.. Skang giliran Kalep pulak..

APA MAMI MEMARUT-MARUT NI!!!

erk... hokay :(

* memarut = mengarut
.
.
.

7 comments:

mama iris said...

memarut kelapa betol la mami nih..hahahaha....kalep..

Amiizaa2001 said...

hehehhehehhe bestlah zel...
aku pon suka main zero point tu:):)

I want to lose weight said...

Tu laa kan..
Time tu kalau ultraman tgk camne aku terbang lompat getah..

Mengigau malam dia :))

Kak Mah said...

hahahah zel sampai mengigau tue....aku tak pernah bernursery rhyme kat hanak-hanak...

✿ etiey erywan ✿ said...

hehehheh sonoklah dia

Mrs weck said...

sy nak sambung lagu "Malam yg sepi" tu!

"..pak mast terus mampus..pus..pus..
pada malam Jumaat at..at..
Pak mat jadi Mayat..yat..yat..
Pada malam sabtu..tu..tu..
Pak mat jadi HANtuuuuuu.. "

sekian time kaseh. hehe..

I want to lose weight said...

Ooo.. ada sambungan ek..
aku baru hari ni tau