Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, March 16, 2011

Skang dah TERLEBIH pulak..

Seperti biasa.. kalau nak tgk di sengih2 camni..
Kena snap gambor kul 3.00 pagi..
Ni dia bukan bangun melalak..
Tapi bangun teman Mami pam susu..

Sebelum ni dok haruk kata tak cukup tido..
Tak cukup oksigen.. kepala pening..

La ni dah terlebih tido laa pulak..
Hasya, jam kul 9.00 malam je dia dah mula merengek..
Nak masuk bilik..
Menenen sambil baring dan terus lelap..

Maka.. mami dia yg ada nenen..
Kena laa baring sekali dengan dia..
Dan hanyut bersama-sama jam 9.00 malam itu..

Pastu bangun balik jam 2 @ 3 pagi pam susu..
Pastu tido balik sampi 6 pagi..
Bangun balik pam susu..
Pastu tido balik sampai 8 pagi..

Humang... banyak tido pada jaga dah skang ni :)

Hasya sudah mudah dijaga..
Waktu tido sudah agak tetap..
Cuma siang je kadang2 dia suka mengamuk sket..
.
.
.

7 comments:

Kaseh said...

alahaiiiiiiiiiiiiii sukaa tgk hasyaa tenyummmm....

cikbedahlaser said...

comel nye hasya senyummm.... geram tgk pipi die.. rasa nk cubit2..

ain gojes said...

comel comelll ...

noradzlina.kamdani said...

cute jek...

anzalna said...

alahai ..comel la hasya ni.. dulu anna dtg tgk bila.. dia masih dlm pantang lagi kat rumah gumut..tak tau la akak ingat ker tak.. yang dtg ngan bb tu.. petang2 amik cd korea....

tgk kan bb bila senyum mcm ni.. hilang rasanya.. marah kat dia masa dia mengamok2 tgh malam kan... rasa mcm nak pukul2 montotnyer..nak terkentut pun nangis lah kan..kelakar!!

tp apa pun hasya comel lah.. pipi babuh

ceywie said...

ha'a, hasya comel sgt bila senyum. mata pun galak jer walau kul 3 pg yer.

Natrah Norlin said...

sangat comel comel comel...