Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, March 17, 2011

HARIMAU....

Semalam banyak dah rimau mengaum..
Makcik Rehan aku tak pasti.. sbb lom comolot lagi pagi ni..
Kalau dia udah.. antara2 kami.. dia laa paling kaya sekali..

Takkan ikut abjad kot?
Ni yang nak pi JPN tukar nama jadi AZALIA..

Citer pasal namakan..
Masa sekolah rendah..
Aku cukup marah nama aku mula dengan huruf "Z"
Lebih-lebih time ada cek gigi..
Pastu inject BCG & Rubella..

Kan nurse tu panggil ikut turutan abjad..
Op kos laa aku antara yang terakhir sekali..
Nanti kawan-kawan aku dok kata laa..

"KALAU NAMA LAST-LAST.. TIME TU JARUM DAH TUMPUL..."

"NAMA LAST.. DOKTOR CABUT GIGI TU DAH PENAT.. NNT DIA CABUT GIGI TU KURANG TENAGA, JADI SAKIT.."

"NANTI NURSE SALAH INJECT SBB MATA DIA DAH PENAT.."

Ops.. dh lari dari tajuk RIMAU..

Huhuhuhu.. dah laa hari ni besday mak aku tau..
Dia dah request bulan sudah nak hadiah apa..
Aku cadang nak beli & bagi pada harijadi dia..
Nampaknya posponed laaaaa...

Jap lagi nak pi besday party mak aku..
Cikgu2 sekolah dia hari ni wat suprise party..
Tahun ni.. last mak aku jadi cikgu besar..
Next year tarikh hari ni adalah hari dia bersara..

Ops.. lari tajuk lagi..

Apa-apa pun..

RIMAU WEI.. CEPAT LAA MENGAUM!!!
.
.
.

4 comments:

Kaseh said...

aummmmmmmmmmmm!! aku lahir tahun rimau :)

noradzlina.kamdani said...

epi besday tu hjh norlia.

kakngah said...

oo... ada party kt sklh. patut pun adam dr semalam sibuk dh ckp ada BBQ kt sklh.. awat tak roger kat aku?? blh aku menyibukkan diri kehkehkeh!!

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

A-ah laa kak ngah.. aku lupa..
Bagi laa no phone ko.. lain kali aku g sana leh dating kat kedai makan depan sekolah tu ;)