Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 8, 2011

Usop HKLBR

Aku bukan nak wat sinopsis HKLBR..
Filem ni dah basi pun..
Bukan setakat dah tayang kat panggung..
DVD cetak rompak pun dah bersepah jual..
Aku pun dah donlod citer ni lama..
TQ to astro 1st kerana merealisasikan impian aku untuk tgk cite HKLBR ni dengan segera sebelum DVD original berada di pasaran..

Nak citer pasal Abang Usop ni...
Masa dalam ZKP.. watak dia aku rasa so-so je..
Tapi meninggalkan kesan jugak..

Dalam HKLBR.. mmg terbaeeeekkkk..
Dialog-dialog dia banyak jadi ikutan..

Kalep tak abih-abih..

"KITA BAKOR JE MAMI.."


Sapa-sapa minat Abang Usop..
Leh like dia kat FB KAT SINI..

HIDUP INGLISH EDUKESYEN!!!
.
.
.

4 comments:

adha said...

anis suka weih citer ni.. kang tgok tv kalau ada iklan citer antu cpt dia ckap 'antu kak nimah balik numah eh bu?

anak aku tu kan sengau sket.. hahah suka jek dia.. kenal tu kalau tgok kat tv.. pengaruh tul.. abg usup tu.. lambai2 tgn cam tu.. hahaha

I want to lose weight said...

klu kalep..

hantu kak limah balik kampung..

lovelygift....everything u need are here said...

tq zel, mmg dok cari fb dgn tweeter acount dia selama ni, tgk muka dia pun dh rasa nk gelak :)

m.q said...

kite ratakan tanah tanam lada...hahahahahah