Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, March 24, 2011

Dah lama tak wat hal :(



Selalu malam memang cukup tido dah skang ni..
Tapi malam tadi.. dia balun mengamuk cukup-cukup..
Start kul 11.30 malam..
Sampai 7.30 pagi...
Ada laa tido2 ayam dalam 10-15 minit setiap jam..

Ni semua mami dia laa punya hal..

Mula-mula konon nak makan 3 ulas..
Pastu.. eh takpe laa tambah lagi 2 ulas jadi 5 ulas..
Oooiii sedap bebenor la pulak.. up lagi jadi 10 ulas..
Yang buah tu tak rasa lagi..
Buah ni belum rasa lagi..
Cuit sana.. cuit sini..
Last2 jadi ntah bape puluh ulas...

So, padan laa ke muka malam tadi..
Yang sorang anak menangis berpeluh-peluh kepala..
Kena on air-cond bagi dia cool sket..

Yang sorang anak lagi.. tak tahan air-cond..
Dah start batuk-batuk.. nafas pun dah sesak..
Merengek-rengek suh tutup air-cond..

Yang best..
Tentu laaa Inche Izman..
(aku lupa nak snap gambor betapa heaven nyer dia)

Telinga tutup ngan bantal..
Comforter tarik sampai paras dagu..

Heaven kan...
.
.
.

9 comments:

cakcibo said...

amboi hasya...pipi punya la labuh..sampai kena baju....cubit kang... giler comel... itu hasil segar dari ladang

Kaseh said...

ololololo pipi dia...gerammmm....comolot kanggg

Mrs weck said...

dah besar si anak dara sorang nih! amboih baju sampai ke dada. Hmm..mmg geram kan dgn ke-heaven-nan org lelaki ni.. sabau je laa.. patutlah syurga dibawah tapak kaki ibu.. :)

durian- berpanas la mkn doyan bertimbun..hehe. Terliur gak ni.

I want to lose weight said...

sedaaaapppp... cannot resist laaa...
nak pulak ada orang tukang kopek pastu siap bubuh atas meja..

mau tak aku lupa daratan

Kak Mah said...

aku geram betul la tengok si hasya bam bam nieh....

iswatie "colours of life" said...

mak aiii..Hasya..pipi dah labuh...

hang pun mkn..x ingat dunia...aku yg dah 5 bulan nih berhati2 ambik makanan...risau sgt anak meragam...

hahahahaha...amat bersabar laki ko.....kalu laki aku......ada dah yg mengaum tgh malam..hahahahaha.

nasin la en is dapat bini singa betina

zatie_izzati said...

gerammmmmnyeeee tgk hasya nihhhh.... punye la comel..

Shima Md. Zahar said...

aloo looo..
cian hasya....

afie said...

beli kat mana durian tu?durian kg ke?