Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, March 3, 2011

No mood...

Hari bermula dengan tidak baik..
Pagi-pagi dah hangin dengan Kalep..
Malam tadi rupanya sebelum tido..
Dia punggah barang dalam beg sekolah..
Tabur pensil warna.. pensil.. peralatan sekolah sana sini..
Pastu dia tido..

Pagi ni dengan kelam-kabut nak siapkan dua anak..
Jam dah 7.45 pagi..
Inche Izman kena sampai pejabat sebelum kul 8.00 pagi..
Kalep berkeriau barang2 sekolah dia tak cukup..
Aku lak menjerit2 sana sini suh cepat.. cepat.. cepat...

Belum sampai suku perjalanan..
Baru perasan.. SUSU HASYA TERTINGGAL ATAS KATIL..

Kalau minum susu tin..
Aku rela beli setin lagi pagi ni..
Tapi minum susu badan..
Nak perah semula pun..
Mau ke sekali perah terus capai 10 oz..

Nak patah balik, Inche Izman dah lambat..
So, teruskan je perjalanan smpi Tg Malim..
Lepas anta dia.. anta Hasya.. anta Kalep..
Aku pun patah balik dengan hati sebal...

Kena laju-laju sebab aku ada kelas jam 9.00 pagi..
Punya kelam-kabut... tekan minyak smpi 100km/j..
Padahal tora terbang tu limit 80km/j je..

Nak jadi hangin lagi..
Bebudak kelas 9.00 pagi satu pun tak muncul..
Memang haram jadah betui...
Kalau kena saman speed trap kat JPJ Kalumpang tu..
Memang tak berbaloi..

Ada lagi..
Kul 11.30 pagi tengah best pam susu sorang2..
Tetiba pintu diketuk..
Padahal aku dah tulis kat depan PN ZALIA PERGI BANK SEBENTAR..
Dah tergendala pam susu..
Selalu leh dapat 6-7 oz..
Hari ni 4.5 oz sahaja..

Moody laa pendek kata hari ni!!!
.
.
.

3 comments:

Amiizaa2001 said...

sabor zel...dugaan kecil dihari jumaat:)

littlehumblelynn said...

zell

cepatnya..macam baru sgt rasa ko bersalin..dah keja..apapun bwk2 bersabar ok!!

Ms AiReEn MoHd said...

hahahah sabo la weh..kekekee kabut tul ko...anak dua baru..aceh aku bercakap mcm bagus jerk