Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, March 15, 2010

The Partner

THE PARTNER

Rupanya citer ni aku belum review lagi..
Yg ada kat sebelah tu adalah pengalaman aku menonton..

The Partner ni kisah pasal peguam..
Hero - Lee Dong Wok (Hero My Girl)..
Merupakan peguam handalan yang suka main-main..
Abang & Ayah dia ada firma guaman terbesar kat Korea..
Tapi dia bekerja dengan firma guaman kecil..

Buat julung-julung kalinya..
Drama ni takde cinta bersegi-segi..
Sumer cinta2 straight forward je..

Heroinnya pulak peguam jugak..
Dia balu anak 1 yg jadi partner kepada hero..
Mula-mula dia tak suka heroin sbb depa kena kongsi bilik..
Cam biasa.. lama-lama-lama suka laa pulak kheen..

Ada konflik disebalik kematian suami heroin yang berkait
dengan kerja jahat firma guaman ayah hero..
Hero pun terlibat sama time tu..

So, apa yang terjadi seterusnya..
Kena tengok laa citer ni..
.
.
.

6 comments:

Unknown said...

citer yang ada pun tak abih abih tengok..... ni ada lagik citer.... adush...aku suka hero My Girl nieh..aku tengok My Girl nie berjurai-jurai ayor mata...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Lepas beranak kang laa mah baru ko order citer ni..

Dalam pantang sedap woo baring2 smbl tgk citer korea

cikbedahlaser said...

mcm best je...
ade soul gong chan la...
alamakkkkk

geraugebang said...

akak dah tengok. hero ngan heroing dia akak suka...tapi...sebab akak adalah sangat suka cerita lomentik sikit,jadi akak kurang suka sebab heroin ngan hero dia tak lomentik sangat...so so aje...tapi boleh layanlah...

Unknown said...

ko buat koleksi dulu yer zel..nanti aku pilih..... ekekeke...

QIQA said...

hensemnya hero diaaa