Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, March 21, 2010

Adakah itu CINTA ?!!

Pagi ni punya laa susah nak bangun..
Dah lama tak g sekolah nyer kes ler nih..
Dah kul 8.30 pun masih pura-pura tido..
Pastu aku cakap ngn dia..

"Tak payah pergi sekolah laa... tak payah jumpa Siti"

"Eeee.. Kalip nak jumpa Syiti.."

"Nak jumpa bangun.. g masuk bilik air.."

Dalam menangis merengek-rengek tu..
Berjaya jugak mandi + pakai baju bersiap sumer laaa..

Kul 9.04 pagi baru kami bertolak dari rumah..
Smpi pagar Matahari Ria.. dalam kul 9.10 pagi..
Sekali dia tanya aku..

"Mana Syiti mami?"

"Ada tu kat dalam.. dia dah masuk.."

Pastu cikgu dia datang ambik bawak masuk dalam gate..
Aku baru nak masuk gear..

Tiba-tiba aku nampak Khaleef lari ke gate..
Igtkan kot dia nak buat perangai lama gegar gate sambil melalak cam dulu-dulu..

"MAMI.. KALEP TAK NAMPAK.."
"SYITI TAK ADA.."
"SYITI MANA?..."

Menjerit sambil meraung hokay..
Jenuh pulak cikgu dia pujuk nak suh masuk kelas..

Siti demam agaknya..
Tu tak datang.. skangkan musim demam..

Haruskah aku meminang Siti utk Khaleef ?
Ke haruskah aku memotong nonot dia supaya kurang gatal ?
.
.
.

5 comments:

-niena- said...

hehehehehe...kelakarnya la kalep ni....!!!! siap meraung lg...babak tragis...

Ejamaria said...

jangan potong dulu, nnt lagi dia gatal... naye jer...

Ms AiReEn MoHd said...

harusss kot ko potong....gatai bukanmain jer kalip tuh....kekekekeke

I want to lose weight said...

Papa dia pun berpendapat yang sama.. elok potong je cepat2

adikmanje@ellyazarmilia said...

hahahah..zel...aku takut dah potong makin menjadi2 pulak gatalnya...hehehehe...maap auntie adik ye kalep...