Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, March 6, 2010

CHERATING - Day 2

Sumer is not available...

Bergambar kat Stesen Kabel Dasar Laut, Cherating..
Selepas pergi sini..

SAYA BERJANJI TIDAK AKAN HANGIN LAGI
JIKA LINE STREAMYX BERKECAMUK

Makcik Rehan perasan MySpace


Suker je kan..
Suka laaa.. sekali-sekala tinggal anak.. tinggal laki..
Malam-malam tido tak yah nak pikir..
Bancuh susu... Diaper dah tukar ke..
Papa dia dah tido ke..

Apa-apa pun..
Miss them so much...
bangun pagi ke tiga terus packing barang..
Abih je sesi terakhir ni.. mmg terus chalo
balik Tg Malim..
.
.
.

5 comments:

Zulaikha said...

macam kanak-kanak riang je mak2 budak ni...haish..hehe

noradzlina.kamdani said...

nape xyah komplen lg pasl streamyx..ko habaq sket perjalanan ko ke stesen kabel tu tau

ezey said...

ai..boleh pircaya ke zel myspace x mengamuk kalau streamyx hamsap...huhuhu..kul brapa sampai rumah td??

I want to lose weight said...

Sebab.. kalau kabel optik dasar laut tu terputus 1 sajer..

Kos utk baik pulihnya adalah 1 juta USD hokay..

kedaigambarkami said...

salam singgah, support us please..jom join contest menarik kat my blogshop, infantino toy, dan lain2 hadiah menarik utk dimenangi!

catlina
KedaiGambarKami
Johor Photographer