Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, March 4, 2010

Sudah sampai ke kami ?!!

Seperti yang diwar-warkan sepanjang minggu..
Weekend ni aku ngn makcik Rehan akan ke Meeting Tahunan PID..
Tahun lepas kat Teluk Batik..
Tahun ni jauh sket.. kat Cherating..

Kami bertolak pagi ni dari KL..
Konvoi ngn 2 biji kete lagi..
Kete depa sumer isi 4 orang satu kete..
Kete kami je.. kami BERDUA sahaja..
Maklum ler.. berat kami 2 orang hampir mewakili 4 orang bertubuh biasa..

Kami akan menginap di Legend Hotel..
Tak tau ler best ke idak..
Tengok gambar cam marbeles giler je..
Harap2 bior ler best cam gambarnya jugak..

Kalau celcom broadband ada line..
Aku ngn MR akan bersiaran secara lansung..
Kalau tidak.. TIDAK LER !!!!
.
.
.

3 comments:

YaNNa LeNNa IsMaiL said...

best nyer,...... nak itttuuutttt

its me said...

weh apsala aku komen tak kuar ni...huwaaaa

noradzlina.kamdani said...

wow wee junior jus..mesti best kan...aku dlu dok IMpiana Resort perghhh bilik sume sea view..ala k'jaan bayo klu poket sendiri xmo aku kua duit hu hu hu