Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 23, 2010

3DFC Mgu 2 Day 1 - Terlebih sudah...

Memulakan detox minggu 2 dengan berat 119.6kg..
Mengharapkan minggu ni turun 2kg ler hendaknya..
Belum ada masa lagi nak aerobik..
Lately asyik balik keje lambat je..
Pastu terkocoh-kocoh ke sana sini..

Menu for day 1...

Breakfast - Minum air kosong banyak-banyak

Lunch - Epal 1 biji + buah lai 2 biji

Petang - Ini yang terlebey sudah...

Lapar punya pasal..
Aku ngap buah pisang emas dibawa belayar ni...
Lebih dari 10 biji.. Terlebih kalori ler ni..

Tapi.. lepas memasukkan banyak pisang ini ke dalam perut..
Baru ler migrain aku hilang..
Lapar pun agak kurang ler sket...

Tadi ada beli ikan selar kecik2..
Konon2 nak bakar gitu je..
Tapi bila dah smpi umah..
Mula laa angin malas menyerang..
Cam rasa TIDO LEBIH BAIK :(

NOTA KAKI : Jangan ikut angin malas aku yang sering menyerang skang ni. Ketahuilah TIDO SIANG boleh menyebabkan berat badan lambat turun.
.
.
.

5 comments:

noradzlina.kamdani said...

ha ah zel aku dengo pun cenggitu gak...tdo sialng buat kite terlebih berat bdn.......

Anonymous said...

kak zel..ok jer makan pisang byk2 sbb akak tak amik nasik, minyak, garam..so makanlah tanpa ragu2 ok..

I want to lose weight said...

Ye ke?

Bukan ke sebiji pisang itu kalorinya 100 ?

Aku sbnrnya tak pernah kisah pun pasal kalori-kalori ni.. :))

Tapi.. yg pasti karbohidrat tinggi mmg takkan kurus..

I want to lose weight said...

Semlm aku bukan tido siang..
Tapi tido awal :))
Kul 6.30 ptg dah tido..
Bangun balik kul 8.00 mlm..
Sebab kalep nak MIENA..

Kalau tak mau hanyut smpi kul 11.00 malam

ezey said...

alah...pisang saiz s ni...xpe..