Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 23, 2010

NAK TUKAR NAMA...

Ini kawan baik aku sendiri yg komplen..
Dia komplen dengan cara berhemah dan tidak menyakitkan hati aku..

3 DAY DETOX CONTEST..
Dia advice aku suh tukar nama..
Sebab nnt ada orang yang salah ikut ajaran sesat..
Kot-kot laa ada mana2 entry aku yg buat ajaran sesat..
Aku mana laa nak tau kan..
Bukannya aku ambik Bacelor Sains Detox dengan Kepujian..

Aku fikir-fikir betul jugak kan..
Kang jadi lak cam kes hari tu..
Tak ke havoc satu Mesia..

Oleh itu, kerana aku penganjur..
Aku berhak laa kan nak tukar nama contest ni..
Ia skang dikenali sebagai

3DFC : 3 DAY - FOOD CONTROL

Syarat-syarat semua dikekalkan..
Masih perlu meninggalkan garam, gula dan minyak..
Ambil buah-buahan dan sayur-sayuran..
Kalau nak ikan, sup apa sumer make sure tak pakai minyak..
Masih perlu melakukan untuk 3 hari berturut-turut..

Kepada para peserta.. take note ye..
Sapa2 yang nak kenal contestant..
Leh klik link belah kiri..
.
.
.

10 comments:

suhaini said...

owh..begitukah..tukar nama pon xpe...layannnn!! hehehe

noradzlina.kamdani said...

cayalah zel...+ve sungguh ko ni

mama_iris said...

ada cam nama KFC sket..laarriiikkssss.....

Ida chubby said...

kalo join start bulan 4 leh lagi ke?

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Bulan 4 dah tak boleh ida..
Kecuali kalau detox mgu ni 3 hari..
sbb mgu ni last call

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Kheeeennn...

memory remain tul laa KFC ni..

Anyway, sudah berjaya tidak makan KFC bersama sahabat-sahabatnya spt air gas, kentang goreng, nugget selama 3 minggu !!!

syida said...

idah hari ni cukup 3 hari...insyaallah berjaya...seronoknya...

tiemc said...

hehehe..kalo tiem join food control akak punya contest mmg awal2 tiem kna kick sbb salah asuhan..hehehe

syida said...

Zel,

Lupa lak ni blog syida ye..

http://mylife-syida.blogspot.com/

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

TIemc

Takpe.. leh cuba slow2..
Kitaorg ni pun bukan menerpa je terus detox..

Ada pre-detox gak 2-3 minggu baru mula