Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, March 22, 2010

Saya sudah pergi....

Sian Mak Yung Azimah..
Ternanti-nanti review Pesta Buku 2010..
Semalam aku busy menggodek laptop aku ni..
Awat takmo burn..
Masalah sudah selesai....
Sudah pergi bersama Hajah Norlia, Inche Izman dan Budak Ahmad..


3 buku ni yang paling aku aim nak beli..
Merata alam cari kat kedai buku..
Asyik sold out dan stok takde..
Aku selalu baca rencana sinikal Abd Jalil ni dalam magazine..

Kaki Novel.. susah aku nak dpt kat Tg Malim..
Bila jumpa kat sana..
Angkut terus...


Buku baru Hlovate..
Ikutkan aku bukan peminat Hlovate..
Tapi cam buku dia ni.. semua orang wajib baca..
Aku peminat Mimie Afinie..
So, kalau ada buku baru dia.. mmg aku wajib beli..

Buku baru Hani Ramsul lepas YM Bicara...
143 adalah sambungan LUVE.. so kena laa beli
Nama Atas Kertas.. ada offer kalau beli sekali dengan 143..
9 Nyawa.. RAM punya buku..

Aku juga peminat Noor Suraya & Nurul Syahida..
Koleksi depa berdua ni mmg aku dah complete..
Dari buku lama-lama smpi laa Jaja & Din
CUma aku belum beli yg Noor Suraya tulis bertiga @ berdua..

Inche Izman terpaksa menjadi pengasuh..
Sebab bininya menggila di Pesta Buku..
TQ Bie..

Ini lak.. baru round 2-3 gerai.. dia lak wat menggila..
Nak turun jalan sendiri tkmo stroller..
Jawapannya JANGAN HARAP..

Penat mengamuk.. tgk-tgk dah tido..

Apa pun, akan ada ada repeat minggu ni lepas gaji..
Buku Khaleef aku tak beli lagi..
Dan ada beberapa buah novel lagi tak sempat nak cari..
.
.
.

7 comments:

its me said...

zel byk nyer...weh konsert search bukak 1000 tiket tambahan pg la beli nok...leh tgk nanti sesame...aku nyer tiket 27 sabtu ni...

baju kalip tak kasi pakai pun..mane ghoper?nengok...huhuhuhu

adikmanje@ellyazarmilia said...

amboi sakan ko zel...rajinnya membaca nampak...aku pun tingin gak pergi...ahad depan kot...sabtu Lepat ada kat gerai Ujang...aku malas lak nak tunggu dia 4-5 jam wat penat je...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Eryn..

Dah pakai tapi hari tu tak snap gambor sbb kat umah mentua aku..

Badan ok.. tapi tangan panjang..

Kang malam aku suh dia test lagi sekali

Faizah_Haris said...

manyakknyerrrrrr..... ni yg i jelesss ni....hehehe

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

pergi jangan tak pergi..
bawak duit sekondi jangan lupa

cikbedahlaser said...

perghhhh gile dasat..
ye ini lah aim pesta buku d adakan setiap thun
utk menggoda para pembaca tegar mcm akak ni...
sy pon x tegar mcm akak.. owhh

Unknown said...

haish ini yang buat rasa nak pegi nieh jugak ni sungguhpun badan kurang enak.... bila ko nak repeat?