Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, March 28, 2010

Utk Auntie Aireen... TQVM

Kata orang.. biar cam kelambu dari sarung nangka..
Nmpk gayanya.. tidak boleh dilaramkan sekarang..
Kena tunggu lebih kurang 1 tahun lagi..
Anyway, TQVM utk Eryn..

Ni dah berjangkit kegilaan mak dia..
Ala2 MySpace menjojokkan...

Lagi aksi MySpace...

Hensem sangat laa tu konon...
.
.
.

4 comments:

Kaseh said...

haha mmg hensem pun mamat ni..

Ms AiReEn MoHd said...

chumel plus hensem la tu...nasib aku tak bagi yg kecik..kalau tak kalip tak muat..tak per tu leh jer wat kalip nyer baju tido...mak aku kate kalau besor leh jadi baju tido...kalau kecit kang sesak napas

I want to lose weight said...

Bila pakai baju ni..
Dia tanya aku

"KENAPA KALEP PENDEK?"

Jenuh laa nak terangkan.. bukan kalep pendek tapi baju yang panjang

Ms AiReEn MoHd said...

wakakkaakak adoi pengsan jap aku...kalip kalip...tak per nanti aunty beli baju yg kasi kalip tinggi ok dear...kesian...