Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, March 21, 2010

Aku Lupa.. Harap yang lain tak lupa....

Aku lupa nak ambik timbangan pada pagi ini..
Sebab aku nak detox mula esok pagi..

Pada yang lain.. yg dah detox last week..
Sila publishkan
1- Berat asal (sblm bermula 3DD contest)
2- Berat pagi pertama Detox
3- Berat pagi selepas berakhirnya Detox

(minggu berikutnya hanya perlu ambik 2 bacaan iaitu no.2 dan no.3 shj)

Carta akan dipaparkan di LWC pada hari esok..
So, cepat2 la ye.. klu takmo publish..
Sila emel kat aku..

Mulai minggu ini.. ada penambahan 3 lagi peserta baru..
Wpun mula lewat.. tetap perlu buat selama 8 minggu..

DUIT YURAN RM20.00
Jangan lupa ye.. minggu ni gaji terus bank-in ke akak..
Setakat ni 3 orang sudah bayar ;) TQVM

Perkembangan diri aku lak..

Kerana minggu lepas sungguh hazab dan turun 2kg+ sahaja..
Minggu ini akan cuba lebih relax supaya darah tinggi tak naik..
Minggu lepas terlalu tension sbb terlalu lapar..
Cek darah asyik 120-130 sesaje..

Oleh itu, minggu ini akan cuba mempelbagaikan resepi..
Akan cuba bakar, rebus dan stim pulak..
Plus buah2 yg lebih kenyang spt pisang dan betik..

Akhir kata...

LOSE WEIGHT - CHAIYOK !!!



1 comment:

suhaini said...

okeh kak....noted!!:)