Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 9, 2010

Aku jumpa MAS...

Tiga lapis tu dagu aku....
Tapi itu bukan cerita penting..

Puan Mastura ni..
Kami dah kawan di alam maya lebih dari 3 tahun...
Dia duk kat Kuantan.. so susah ler nak jumpa..
Alang2 pi Cherating, terus kami set date utk dating..
Dating dalam bilik hotel lagi..

Sapa-sapa yang tak tau..
Dia ni juga peserta 99HTN yg tak turun berat cam aku :)
.
.
.

2 comments:

adikmanje@ellyazarmilia said...

amboi2...sakan korang ye...main dating3 dlm bilik pulak....
Mas, len kali kiter dating kat KL pulak tau...leh jumpa reramai...

kak long said...

Adik....I'allah...
Nanti2 boleh la dating kat KL..

Weh... aku dah addicted citer korea plak nih, berjangkit ngan korang semua... huhuhuh
Nak buat koje rumah pon rasa x senang! hik hik hik