Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, March 31, 2010

Bila?!!!

Bila laaa dagu 2 tu nak hilang..
Exceli kalau aku bukak tudung..
Dah nampak cam 3 lapis tau...
Kalau aku buh warna pada setiap lapis..
Hasilnya.. pastilah spt KUIH LAPIS..

Hapdet 3DFC Minggu 3..

Hari Pertama
Epal - 1
Lai - 1
Oren - 7 + air lemon 1 bekas
(mmg tercherry berry)

Malam
terung kecik salut dgn udang kering tumbuk & bakar atas grill pan
rasa tak sedap sgt.. tp kenyang..
aku mmg hantu terung... masak apa pun jalan...
(aku lupa lak nak snap gambor)

Hari Kedua
Lai - 1
Oren - 3

Malam
cam nak buat sayur2 rebus bersama ikan bilis sbg perasa..
tapi aku ni selalu berangan je lebih..

Ptg ni nak kena pi stock-up buah..
Oren dah abih..
Lain tinggal 2 biji

TAPI !!!!!

Berat aku tak turun pun..
Hanya pi balik pi balik 100-200 gram gitu..
Nak period kot..

Selalu kalau nak period..
Simptom2 berat naik tetiba @ statik ni akan berlaku..

Anyway, peserta-peserta lain..
Teruskan usaha anda...
Pelbagaikan menu sihat..
Garam + gula brg secubit ok kot..
Jangan laa smpi sesudu teh @ sesudu makan pulak..
.
.
.

5 comments:

Faizah_Haris said...

huhuhu saya gak lom start lg....esok start

Wanita Itu said...

teruskan usaha kay :)

I want to lose weight said...

Tq-tq :)

Amalina Omar said...

awak diet secara normal or ada amek pape?? huhu

I want to lose weight said...

Secara normal
Tidak ambik apa-apa sbb itu semua membuang duit sajork :)