Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 8, 2010

Personal Taste


Aku dah pernah review citer ni masa aku tgk online..
Skang citer ini sudah ada..

Citer ni tkde dah heroin tua dan hero muda...
Sumer lebih kurang sebaya je...
  • SYNOPSIS:

    Park Gae In is a furniture designer in her mid twenties and is the only daughter of a well-respected professor in the construction industry. As a young CEO of the hip furniture brand marketed for singles, ‘Moon’, Park is a troublemaker who is all over the place and naively trusts people too easily hence suffers heartaches but never manages to lose her cool spirit.

    With the hopes of befriending a gay friend, Ge-In coincidentally befriends and lives with Jeon Jin Ho (played by Lee Min Ho), whom she thinks is gay, and their interaction brings joy to the screen. Through this, Gae In’s frustration of being single disappears and she finds her femininity and grows into a more sophisticated mature woman.


Citer pasal hero Jin Hoo yg menyamar jadi GAY..
Untuk masuk ke Sanggojae (rumah heroin)..
Sanggojae ni atr binaan architecture yg hebat di Korea..
Heroin, Gae In adalah anak kepada pemilik Sangojae..

Kerana ditipu kawan.. yg telah menjadikan Sanggojae sbg jaminan pinjaman bank,
Maka Gae In terdesak nak cari housemate utk dptkan duit deposit..

Tujuan Jin Hoo masuk adalah untuk melihat internal design Sanggojae..
Kerana Sanggojae adalah tempat larangan orang awam..

Ji Hoon ni pulak clean freak..
Gae In pulak kaki penyepah nak mamposs..
Menjadikan kehidupan mereka kat umah havoc giler..

Gae In lak selamba je ngn Ji Hoon sbb mati2 dia igt Ji Hoon tu gay..

Kebetulan Gae In nak tawan semula kekasih dia yg dirampas oleh x-roomate dia yg lama..
So, Ji Hoon yg tolong make-up new image utk Gae In..
Time ni laaa.. ntah camne, Ji Hoon syok pulak kat Gae In..
Tapi dia tak leh nak mengaku sbb kan dia Gay..

Gae In pulak sentiasa berbelah bagi..
Kejap cam suka Ji Hoon..
Kejap kang nak balik kat kekasih lama dia..

Citer ni sangat-sangat sweet..
Chemistry antara hero & heroin sangat marbeles..
Banyak romantic scene..

Yang penting..

LEE MIN HO.. 10 kali hensem dlm citer ni berbanding Boys Over Flower...
.
.
.

11 comments:

Unknown said...

aku baru nak layan goong..tapi baru tengok 15 minit pertama cam tak ada mood jek...stop kene carik aura nieh....

tak per aku tengok je lah review ko mana yang best kang aku order je ler yer...eheh...

NurulHudaResad said...

cam best.....bape keping kak?

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

4 kpg sahaja 16 episod

Unknown said...

hehe, hana n' kwn2 dh review citer ni ;D. mmglah lee min ho 10x lbih ensem dr BOF. yg pnting, stail rmbut dia tu :D

Kakak Besar said...

ini ler yg aku duk tgu2...hahahahha...kompem zel! cek email hokay....hehhehehehhe

aini said...

kak..nk beli...citer nih ngn step sister k:) bape rm? nk bank in:) wuhuu..xsabanyer:0

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Aini.. STEP SISTER.. mgu ni baru tamat sub nyer..

So dlm semgu lagi laa baru citer ini akan berada di pasaran :)

m.q said...

aku nak jugek
cmna yer?

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Sila emel aku

spiderx_woman79@yahoo.com

ratusiput said...

zellllllllllllllllllllllllll!!!!!!!aku naaaaaaaaaakk...aku nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!

Ruby said...

Saya tngah cari DVD cerita ni.. hihi.. Lee Minho tu handsome, sebab bf saya yg berlakon tu.. Hihihi.. Gurau je kak.. Akak saya nak beli ngan akak cerita ni.. emel saya rabiatuladawiyah87@gmail.com.. Boys after flower ada tak?? Nak jugak... Please.. =D