Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, June 23, 2010

Budu Last Part :)

Gigih petang semlm meround Hulu Bernam cari limau..
Nak g TF cam jauh sangat ler pulak..
Semata-mata nak cari limau je..

Sudah dapat.. balik umah layan Benci Bilang Cinta Dulu..

Pastu baru mula operasi memasak :)

Ni semua disediakan dalam masa 20 minit sahaja..
Tempe goreng, ikan tenggiri goreng kunyit, terung rebus..
Ni semua atas cadangan kawan2 kat FB :)

Mula-mula ambik sepinggan je nasi..
Lagi sket tinggal utk Khaleef sbb dia tgh tido..
Sekali tak tahan beb..
Abihkan terus seperiuk tu aku sorang2..
Nasib baik Khaleef terus tido smpi siang ni..

Sampai menjilat mangkuk budu hokay..

Puas dah kot..
Hari ni bangun tido dah tak terasa nak makan lagi..
Agaknya betui2 nak legakan perasaan mengidam tu..

Hantar MMS budu kat Inche Izman..
Saja nak biar dia terliur pulak..

"TIME ABANG BALIK TAKMO MASAK PULAK.. ASYIK TAKDE MOOD"

Huhuhu.. statement kejam!!!
.
.
.

5 comments:

Kak Mah said...

aku ada sebotol lagik budu kat rumah tue..lama tak pekena budu....ko buat entry ni buat aku terliur jek... makan ngan ulam-ulaman pun sendap jugak....

LyNn HaMzAh said...

budu memang sdp...tgk gmbr kat entry nie buat lynn terliur jer...

lovelygift....everything u need are here said...

zell tolongggggg......aku lapar gilerrrr tgok budu tuuuu

I want to lose weight said...

JOM.. balik makan nasi..

Kang petang datang balik :)

Tapi cicah ngn tempe goreng mmg marbeles ler..

Campuran 2 rasa tu membuatkan tertambah nasi lagi sepinggan

lovelygift....everything u need are here said...

zell,

datang lg utk kali kedua ni...td blog walking kat blog chef hanieliza.ada info pasa budu, terus teringat kat engkau:

http://hanieliza.blogspot.com/search/label/Ikan