Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, September 9, 2013

Shark

Lupa pulak nak review drama ni..
Padahal dah lama siap..

Drama nikan..
Cam iras2 pulak dengan Bad Guy..
Heronya yang sama..
Heroin pun iras-iras.. tapi bukan orang yang sama..

Hat ni heroin Personal Taste..


Jalan citernya pasal dendam jugak..
Ayah hero mati dan dia sendiri hampir mati..
Disebabkan oleh family heroin..

Seorang jutawan bangsa Jepun ambil hero sebagai anak angkat..
Bila dia dah besar.. dia kembali semua ke Korea..
Dah balik tu..
Dia merancang dengan teliti..
Plot untuk membalas dendam..


Asalnya.. ayah hero bekerja dengan keluarga heroin..
Heroin ni cucu kepada pemilik Gaya Hotel..
Ayah dia ni yang asalnya jahat..

Depa ni satu sekolah..
Dari muda lagi..
Depa mmg dah jatuh cinta..

Ayah heroin terlibat dalam kes langgar lari..
Pastu atuk heroin suruh ayah hero mengaku bersalah..
Memula tu ayah hero setuju..
Tapi lepas tu dia ubah fikiran..
Lepas tu dia ambil keputusan nak beritahu polis..
Sapa sbnrnya yang bersalah...

On the way g balai tu..
Ayah hero mati dilanggar kereta secara tiba-tiba..

Hero bermati-matian nak buktikan yang ayah dia tak bersalah..
Tapi secara tiba2 dia hilang..
Dan diumumkan telah mati..


12 tahun kemudian..
Dia muncul di majlis perkahwinan heroin...
Masa ni dia dah tukar identiti..
Target dia cuma untuk balas dendam..



Heroin ni pulak..
Selepas 12 tahun..
Dia dah menjadi seorang peguambela..
Dia percaya yang hero dah mati..
Dan dia sedang siasat kenapa dan apa yg jadi pada hero sebenarnya..


Berjaya ke tidak nak balas dendam tu?

Bagi aku drama ni biasa-biasa je..
Jalan citer yg selalu sangat jadi..

:)




2 comments:

akak said...

drama korea tk habis2 dgn kes langgar lari, dendam, balas dendam. tp tetap jg suka tengok...

Min Aina Ila Aina said...

Suka Bad Guy