Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, September 1, 2013

Ada apa dengan Hasya...


Hari tu aku tulis..
Nak bentikan hasya nenen lepas balik Phnom Penh..
Nampaknya masih tidak berjaya..
Makin menjadi lagi ada la..

Hari tu aku igt nak kering dah..
Sebab sakit semacam..
Rupanya kembali meriah..

Rezeki Hasya laa nampak gayanya..


Comei ni.. makin petah bercakap..
Dalam kete tu.. suara dia saja..
Abang dia pun tak leh cerita hape dah..
Dia je yang boleh citer...

Penat bercerita..
Dia start nyanyi pulak..

Mesti mula dengan lagu Pon Pon Pon Pon...
Kereta kecil bunyi..
Marilah mami mari naik..
Jom kita pergi rumah nenek...

Kalau naik kete malam..
Lain pulak lagu dia..
Mesti nyanyi lagu Aci Aci Buka Pintu..

Ada satu lagi lagu dia suka nyanyi..
Lagi Nenek Si Bongkok Tiga..
Ni sumer dia dapat dari youtube..

Pastu kang tetiba..

TOLONG... TOLONG...
Ada serigala di sini..
MANA... MANA...

Oh ya.. dia dah boleh baca doa makan :)

Nasib laa Hasya ni tak pelat sangat macam abang Kalep..

Umur Hasya dah 2 tahun 8 bulan..
.
.
.

4 comments:

meera said...

Comeynyer hasya, suka main bedak ya? Itulaa pnangan susu ibu kak, mmg anak trlbih bijak. Untung masih ada susu nk hmpir 3 tahun da. Mcm saya enam bln je meriah pastu mula kering skit2 n x prnh nyusu lbih dr 8 bln. Kak ltakla vdeo acha nyanyi lagu smua tuu..:-)

I want to lose weight said...

susah nak shoot video.. sebab dia suka nyanyi dalam kereta.. akak pulak tengah drive :)

hazlina azmi said...

Hai dear..bestlah blog awk..penuh warna warni kehidupan..jemputla ke blog saya dan kita bertukar-tukar link pulak..:)
http://superstorevitaminhebat.blogspot.com/

Me, Myself and I said...

hahaha.. sama ngan alma.. dia paling suka lagi nenek2 tu..tgk cite upin ipin ni..