Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 17, 2013

Lemau akibat jangkitan..


Bukan kena jangkitan penyakit berjangkit la..
Tapi kena jangkitan penyakit malas update blog..

:)

Menular betul sakit ni skang..
Tgk kat blog list..
2-3 orang je yg masih komited hapdet blog..

Termasuk beautifulnara :))

Yang lain.. semua mandom semacam..

Aku pun rasa mendung je..
Kekadang sehari 3-4 kali klik Compose..
Pastu kekeringan idea..
Terus tak update..

Kalau ada bahan bakar baru..
Baru laa ada update..

Sebenarnya..
Ada 4-5 Korean Movie yg aku tak hapdet...

1- Miracle in Cell No.7
2- The Tower
3- Psychometry
4- Secretly Greatly

Tapi tu ler... malas nak review..
Padahal filem2 tu semua best sangat!!!

Hari tu aku citer pasal azam nak jimat cermatkan..
Harommm kot berjaya...
Melingkup lagi ada laa..

Anak2 aku berjaya hangkut menan sorang dua last week..
Khaleef dapat Bidaman nate menda ntah..
Hasya dapat jam zapp ada kumbang atasnya..
Lepas tu g TF.. dapat lagi sorang satu menan...

Pastu aku masih pergi kedai tanpa arah tujuan..

Satu benda je aku benar2 berjaya..

Last weekend.. Pasaraya Billion jual Dynamo RM18.90 sebotol 4.4 L.
Dan.. aku berjaya tak pergi hangkut bawa balik umah..

:)

Diet pulak tengah kelautan dalam skang ni...
Berpunca dari aku makan durian start Jumaat - Isnin..
Sedap nyer wei..
Aku lansung tak boleh nak berpada-pada..

So, PADAN MUKA!!

Pagi tadi aku timbang berat...
Naik 3kg ngkooooooo...

Terus tekad nak puasa 10 hari berturut2..

Namun...

MINGGU DEPAN JELAH MULA!!

-sekian-
.
.
.


1 comment:

Min Aina Ila Aina said...

Kak Zel, baik review..mungkin daripada satu movie..orang borong 3-4 drama..kan best tu?

Kasik semangat ni!