Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, June 21, 2010

Sweet 18 Little Bride

Ramai yang tanya citer ni...
Akak dah jumpa DVD nyer dalam timbunan DVD adik aku..
So, credit kepada Awin..

Citer ni pasal kahwin paksa..
Perjanjian antara atuk hero dengan atuk heroin..
Tapi beza umur depa berdua ni sangat jauh.. 10 tahun...

Hero adalah keturunan bangsawan kaya kat sana..
Heroin pulak anak orang biasa-biasa saje..

Lepas kahwin.. heroin anggap laki dia membosankan..
Hero lak rasa bini dia sangat kebudak-budakkan..

Tapi bila 2nd heroin (x-kekasih) hero muncul semula..
Mula laa heroin tak senang duduk..
Time tu dia rasa cam suka sangat pulak kat laki dia...

Kakak hero pun selalu ler mengganggu kehidupan depa ni..
Sebab dia tak berapa suka heroin tu kahwin ngn adik dia..
Maklum ler depa keluarga terhormat...

Citer bergenre romantic comedy ni mmg kegemaran ramai..
So, apa lagi.. cepat2 laa bertindak ;)
.
.
.

5 comments:

noradzlina.kamdani said...

aku nk...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

ok masuk senarai hitam :)

ainrahman said...

aku dah tgk citer ni..best...

noradzlina.kamdani said...

zel aku nk 2 copy...ko anto kt ajek (1 mulia & 1 lg aku le...) bg tau rm nnt kami bank in sok gj kn

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Ok.. nnt aku msg kat FB..

Aku pun belum burn lagi..
Tgh sibuk bakar you're beautiful