Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, June 24, 2010

Ben 10

Tiap kali pi pasar malam..
Belon 1 sudah tentu..
Dah ler mahal rm5.00, takat beli angin je..

Tu mulut yang ternganga tu ala2 cam mulut Ben 10 ler..

Masa lepas beli belon ni...
Masuk kete dia pun mula laa berlakon..
Konon2 Ben 10 tu betui2 laa ada kat sebelah dia..
Padahal.. dia laa Kalep.. dia laa Ben 10..

Sekali dia tanya kat aku..

"MAMI, KENAPA BEN 10 NI SUKA?"

Aku tengah drive ala2 malas nak layan..

"KALEP TANYA LAA BEN 10 TU... "

"BEN 10 NI BELON LA... MANA BOLEH CAKAP.."

Oooooo... mami masukkan kepala dalam baju :))
.
.
.

4 comments:

nurulhudaresad said...

waa...pandai dia posing sebijik hero ben10......layan je la kak....kot2 yg kedua sangkut kenan anak buah akak Kayra.....psneh kene layan Princess pulaaaaakk....hehehe:-)

Mamma said...

belon ni cepat je bocor kat gam tepi dia tu. aku tensen kalu belikan..pas beli, beli lagi..sayang duit lah!

I want to lose weight said...

Tu lah pasal..

Dlm banyak2 benda..
Beli belon laa aku paling meluat sekali..
Buang duit tak tentu pasal

::@.L.I.N:: said...

Sis zel...saya pun sama megalami masalah seperti akak...tapi nasib baik murah..hiks...