Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 22, 2010

Rentetan tengkuk sakit...

Sapa yg ada jenguk FB hari ni..
Tau ler yg aku menderita sakit tengkuk dah 2 hari..
Cam-cam minyak panas lumur..
Tapi tak jugak hilang-hilang..

Hari ni 1/2 day...
Nak ganti tido malam tadi tak nyenyak sbb sakit tengkuk..
Berjaya tido 3 jam dengan mimpi..
Jadi gefren kepada Lee Dong Wok

Sesapa yang tak kenal.. lebih-lebih makcik rehan..
Gambor di atas adalah LDW..
Hero Korea yg bagi aku paling terjambus sekali..

Tapi entry ni nak citer pasal hero aku ni...
Dengar bini dia sakit tengkuk..
Terus start kete dari Mambang balik Tg Malim..
Siap singgah Tapah beli nasi lemak lagi..

Sampai-sampai umah..
Tengok bini yang meraung sakit tengkuk dlm phone tadi takde umah...
Tengah menggelepar kat pasar malam Behrang 2020...
Kata SAKIT TENGKUK !!!

Hahaha.. tu sbb ayang tak suker suprise taw...
.
.
.

5 comments:

a l y a a a h m a d said...

hahahhahahaahha....
saya pun slalu kantoi dengan suprise.
husband dtg tpt keje tuk jumpe b4 g kursus tp saya xde, g merayau.
lastnyer husband merajuk...
hihihihihi

nurulhudaresad said...

suwit la inche izman balik tibe2....kata kat dia....tengkuk yg sakit...kaki ok...:-)

Nieja said...

muke kalep sejibik muke bapak dia ekk kak

I want to lose weight said...

Tak laa...

Akak tak rela..

Muka kalep sebijik muka mak dia :)

cikbedahlaser said...

alo lo lo lo...sweet nye incik izman ni...
same la sy...sori la suprise2 ni... kompom jd majuk2 pastu...