Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, June 9, 2010

Kayra sudah 10 bulan..

Minah ni masih mengekalkan berat 6kg...
Nmpknya tak penurun kus semangat makcik2 dia...

Tapi... kenit2 dia ni.. lasak giler...
Kalep ngn Sara tak pernah kisah pun aku nyer laptop.. hp...
Tapi minah kecit ni.. nmpk je aku on laptop..
Tak senang duduk... melonjak2 nak tekan sama..

Dia ni.. dah boleh merangkak dengan pantas..
Tapi satu je.. MULUT BERAT...
Susah nak dengar suara dia..
Senyap je.. buat apa2 pun tak dengar suara..

Minggu lepas ada insiden menakutkan berlaku..
Dia jumpa kelip roti gardenier..
Masa tu satu rumah sibuk tgk Cerita Artis Malaysia Nabil..
Ntah camne.. minah ni patah2kan kelip tu dah tertelan serpih..

Nasib baik lepas tu dia terus muntah..
Adik aku citer dia muntah smpi pengsan..
Sedar pastu muntah lagi...
Baru ler jumpa kelip roti tu dlm muntah...
Nasib baik tak jadi apa-apa...
.
.
.

3 comments:

makcikrehan said...

comelnya budak ni... muka hajah norlia...

cikbedahlaser said...

bolat nye mata die...
comell...

ehh kak.. smpi pengsan...
waaa takut nye..
nasib x ape2..

nurulhudaresad said...

soke sgt gmbr yg 1st.....senyum dia tu buat mimpi best2 mlm2.....sweet cgt lorrr