Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, June 20, 2010

Nenek penaya Kayra...

Ni adik aku yang citer malam tadi..
Keras perut aku gelak...

Si genit ni dah 10 bulan bulan ni..

Semlm... mak aku ngn adik aku pi TF Value Mart..
Smpi sana.. memandangkan Kayra dah kuat duduk..
Mak aku nak masukkan dia dalam troli..

Mula2 ambik troli tu mak aku dah tanya..

"KAYRA PANDANG MAMA KE PANDANG DEPAN?"

Adik aku jawab ler..
Pandang kita ler.. mana boleh dia pandang depan..
Pastu dia biar jelah mak aku letakkan Kayra dalam troli..

Sekali bila nak tolak..

"MA.. KENAPA LETAK DIA CAMNI?"

Mak aku letak camne tau..

Dia letak Kayra mengangkang atas benda oren tu..
Satu kaki kangkang kanan.. satu kangkang kiri..
Smpi dah cam penari ballet dah Kayra atas tu..

Dah lama tak letak cucu dalam troli..
Smpi tak perasan lobang celah tempat duduk troli tu :)

Budak ni cam biasa..
Senyap je dan merelakan apa je orang buat kat dia..
.
.
.

7 comments:

cru314ngel said...

ooooooo comeynye kayra....n sgt cool...eheheheh kalau my baby, dier ngan rela dok mengangkang cenggitu...

anyhoo, im a having a promotion...do stop by my blog k? balcknwihte.blogspot.com
srius benda neh mmg menjadi..takder side effect..anyhoo salam perkenalan...;)

kakngah said...

kehkehkeh!! aku dpt bygkn camne khayra terkangkang di situ...

cikbedahlaser said...

eeeee comel nye kyra ni...
geram ai tgk....
mata bolaaat..
bibir kiuuttt je...

Natrah Norlin said...

adoyaii..berair mata saya gelak..saba je la

Lazyf said...

dak comel nih muka dier rileks bangat...

Zulaikha said...

huwaaaaaaaaaaaa...kesian nya beby khayraa...apelaa nenek..hahaha..

NoVemBerLaDy said...

nenek x sengaja la tu ye..
hahaha.. shayang kayra..
comel ghitu..!!