Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, June 20, 2010

The BUMBUNG NIGHTMARE part III

Jangan korang igt citer bumbung from hell ni dah abih..
Wpun brg2 depa sumer dah hangkut..
Tapi masih ada ke"hamjad" yang berlaku...


Nampak tak beza dua lapik ni..
Sebelah yg licin tu aluminium betui..
Yang sebelah lagi kertas aluminium yang biasa..
Yang morahan.. yg telah direject oleh aku & mak aku pada awal dulu..

Tapi masih tetap dipakai dgn tujuan utk MENIPU aku..
Igt aku mengandung aku tak berani nak panjat snap gambor..

Tengok apa dah jadi ngn aluminium murahan tersebut..
Baru 2 hari siap keje..
Dah koyak sana sini...

Hari ni adik ipar aku pi jumpa itu consultant (konon)..
Aku agak mesti dia bagi alasan yg aluminium tak cukup..
Padahal.. hari tu belinya 8 gulung yang saiz 30 meter..
Rumah aku bukannya 200 meter panjang..

Hari pertama depa mai start keje balik setelah mendiamkan diri..
4 gulung aluminium hilang..

Hari kedua tu kemain cepat lagi siapnya..
Tapi ni laaa hasilnya...

MALANGNYA... TAK BOLEH ADA AMUKAN KEDUA..

Sebab..

Sebab..

Malas laa nak citer..
Tapi mmg menyakitkan hati
.
.
.

No comments: