Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, May 29, 2013

Nine Time Travels


Romantic fantasy..
Cam drama Faith..
Tapi yang ni.. hero ada 9 kali peluang..
Untuk balik ke zaman dahulu..
Bukan Joseon.. dari 2013.. balik ke 1992...

Produser drama ni adalah yang sama..
Buat drama Queen In-Hyeon's Man..



Park Sun-Woo  works as an anchorman at a TV broadcasting station.
Dia disenangi oleh semua orang..
Kawan, family, rakan sekerja..

Sampai laa satu hari tetiba dia sakit kepala
Masa bertugas kat Himalaya..
Bila pergi jumpa doktor..
Rupanya dia ada tumor otak..
Ada setahun lagi masa untuk dia hidup..


Masa dia wat tugasan kat Himalaya..
Ada sesuatu telah terjadi pada hero..
Yang membolehkan dia kembali ke zaman silam..
Sebanyak 9 kali..



Jo Yoon-hee plays Joo Min-young, a reporter who’s been on Sun-woo’s team for five years. They’re practically a couple, in that they’ve developed a comfortable co-dependent relationship, only Sun-woo keeps her at arm’s length, and never fully lets her in emotionally. It’s among the many things he comes to regret when he faces his death, and will use his time travels to fix his relationship with her.

Drama ni banyak kedepan..
Pastu kebelakang..
Tapi orangnya yang sama jugak...
Cam kelahiran semula..
Tapi masalah lama tu berkait2 sampai ke masa depan..

Tak boleh nak review panjang lebar..
Sebab aku belum tengok lagi drama ni..
Tapi dah siap proses..
So, sapa yang nak tu..
Cam biasalah..
.

.

1 comment:

tenku butang said...

hai.. salam kenal

follower ke 734

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/