Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, May 5, 2013

Perangai depa yang wat aku moody






Depa berdua ni sama-sama kuat merajuk!!
Dah merajuk tu..
Payah pulak nak pujuk..

Selalunya kes2 menghangat hati ni berlaku bila pi holiday.. pi shopping.. pi rumah orang lain.. pi event ke hape.. mesti jadi..

Ubat dia kalau kat rumah..
Memang aku hentam jer..

Tapi jadi kat public selalunya..
Belum dapat ubat lagi..

Si adik takpe gak..
Buleh di dukung2 pujuk..

Si abang.. mmg tak makan saman AES punya jenis..
Pastu skang siap tambah dengan mulut dia..
Ntah hape2 dikatanya kat aku..
Pastu siap menjerit2 lagi..
Itu yang cepat wat darah aku mendidih tu..

Mak aku cakap..
Khaleef ngn Hasya ni..
Depa ada problem saling cemburu...

Depa ni menjadi kalau ada MAMI je..
Kalau takde ok je..

Khaleef lambat dapat adik..
Dah dapat adik.. dia kena tinggal dgn nenek..
Ambik dia time weekend..

Adik pulak terlebih manja sebab dia menetek..
Kebiasaannya dia dok berdua je ngn mami..
Hujung minggu bila abang muncul..
Tu yang buat dia cemburu..

Perangai depa dua nikan..
Kadang2 aku nak pi Billion yang dekat umah pun rasa malas..
Kat supermarket.. pantang nmpk apa menan..
Sume nak..

Tak beli merajuk..
Jalan sorang2..
Pergi jauh2...

Pastu aku cam orang gile terjerit2 panggil anak mana hilang..

Stress tau mami camni..

Kata orang... SEMENTARA NAK BESAR...

Yelah tu..
.
.
.

1 comment:

mimie hamdan said...

waaaa... aku faham muu!!
YN pun camtu...
and yes... bila gie jalan... gie holiday mesti ada drama...
ko adik badik jeles...
aku plak ngn anak ngn laki jeles...
mak pening!