Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 6, 2010

My Fair lady / Take Care of Agasshi

Citer ini tengah main di 8TV ganti Brilliant Legacy..
Mesti bosan nak tengok sbb cakap Mandarin..
So, kalau mahu yang bercakap Hangul..
Apa lagi.. segera la bertindak ;)


Cite ni pasal cucu org terkaya ni Korea...
Yang asyik bertukar butler sebab dia berperangai teruk..

Sampai la.. dia dapat seorang butler baru..
Yang merupakan bekas gigolo..
Yang bercita-cita untuk keje jadi butler sambil mengorat heroin..
Masa tu dia target nak mengikis duit heroin sbb dia banyak hutang..
So, apa perangai heroin tu dia kena laa telan...


Ni heroin..
Heroin yang sama berlakon Princess Hour & Coffee Prince..
Tapi berlakon citer ni dia ala2 dah lebih matang ler..

Heroin ni dah ada orang yang dia suka..
Anak orang kaya jugak... Peguam !!
Dan atuk dia mmg cadang nak jodohkan depa berdua..

Tapi awal2 tu.. peguam tu tak berapa suka dengan perangai heroin..
Lama-lama baru dia suka..

Tapi ntah camne.. heroin boleh tersuka lak kat butler dia..
Butler ni lak tak berani nak seriyes sbb atuk heroin confirm tak suka dia..

So, siapa yang dapat..
Kena laa tengok :)
.
.
.

5 comments:

m.q said...

yeay...aku nakkkkk
dan aku tahu apa nak buatttt
hahahah...

p/s: nanti bila aku dh bank in aku bgtau yer
buhsan la alihbahasa mandarin tu
mcm dok kt taiwan zmn dulu kala rasanya :p

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Emel tau..

Supaya aku tak terlepas pandang :)

aini said...

nk juge!! hehe...orite email skang+duit sekali.hehehe:)

DIANA ELLISHA said...

zel..sejak bile plak juai cd nih.. wah2..aku nak beli camne?..

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Ko kena order pakai emel..

Sistem terbuka tidak dilayan... BAHAYA :))