Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, July 4, 2010

Gila..

Mula-mula citer pasal Kak Sara..
Last week kan ambik report card..
Sekolah Cina dia dapat nombor 5..
Terer sangat dah laa tu..

Sebab Tadika Cina dia pergi ni mmg hak milik SJK(C)...
Kat tadika tu hanya ada 2 org je budak Melayu...
And dia dpt no.5 menewaskan budak2 Cina yang lain..

Yg sorang lagi.. yg tak segan silu isap pukin Kayra tu..
Peksa semester 1, hanya melibatkan hal2 kaler mengaler..
So, kira lulus laa tu..

Tak lulus mengaler... kang mami ko kalerkan muka dgn crayon...

Skang ni kalau aku start marah & membebel kat dia..

"TU MAMI TU NAK NAIK GILE LA TU..."

Bila aku jerit "APA KALEP CAKAP?!!!!"

"TENGOK TU.. MAMI DAH GILE.."

Jangan tanya mana dia tau cakap camni..
Sebab selalu klu nak marah dia..
Aku akan cakap...

"KANG MAMI NAIK HANTU..."

Kalau dah dengar aku cakap camtu..
Cepat2 laa dia pegang tangan aku..

"AMAP MAMI.. KALEP JANJI..."

"APA KALEP JANJI?"

"KALEP JANJI SAMA ANTU MATA MERAH.."

Eeeeeee.... sapa yang nak naik giler skang ni?
.
.
.
* AMAP = MAAF

7 comments:

nurulhudaresad said...

lorr...so dramatic la dialog Kalep....soke lak baca..hihihi.....mesti akak kene banyak bwk bersabor ekk.....dgn papa dia,dia ckp tak ayat2 mcm tu?

I want to lose weight said...

Papa dia malas layan dia bercakap

syida said...

Zel...tergelak2 idah baca....tu lah anak2 selalu cepat belajar...tapi kalau yg bagus,tak nak pulak dia org ikut ye

LiAnA said...

hahaha loyar buruk betul dak kalep ni..

m.q said...

kalep2.....lawak tol dialog nya

Farra Dhelina said...

hehe kalep kalep..

iera me casa........ said...

hahahahaha.. pecah perut iera membaca.. hehehe


cerdik betul si kalep tue:D