Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, July 15, 2010

Sempit hati... (2 kisah HADE AKU KESAH dlm 1 entry)

KISAH 1
Ahad lepas kan pergi Tesco..
Ada laa jumpa rak kasut ni..
Cantik... kaler biru..
Harga takde laa mahal sangat..
Dalam rm34.90.... kira dah berpatutan sesangat ler tu...

Suh Inche Izman angkat masuk troli...
Dia wat dek je..
Tak kasi beli ler tu...

Malam tadi tgh susun kasut...
Pastu kasut asyik jatuh2 je sebab dah penuh sangat..
Tetiba rasa SAKIT HATI tahap gaban naga sakti..

Terus aku terajang rak kasut yg lama tu smpi patah riuk..

Lepas tu LEGA.. terus start kete g umah mak aku makan nasi :)

Adakah ini yang dikatakan sempit hati?!!!


KISAH 2
Mesin basuh buruk dalam bilik tu kan dah elok balik..
Inche Izman dok pesan...
Jangan masukkan kain banyak2...
Jangan basuh toto dalam tu..
Jangan itu.. jangan ini...

Bie, AYANG DAH TAK PEDULI MESIN TU HOKAY !!!

Lepas2 pi layan mata tgk mesin 12kg yg siap ada dryer..
Hati ni mmg berkobar2 nak beli..
Installment pun takpe laaa...
Tapi kalau bayar cash pun cukup duit..
Maklum ler jualan bahan bakar sangat memberansangkan...
Cukup dah tau nak beli Blackberry :))

Tadi balik keje.. aku terus sumbat selai toto dalam tu..
Gedang gedung gedang gedung cam nak runtuh masa spin..

Ada akak pedulik?!!

TIDAK HOKAY!!

Adakah ini juga dikatakan sempit hati?!!
.
.
.

9 comments:

m.q said...

hahahaha...lawak betul story 'hada aku kesah ni'
klu dh cukup duit beli mesin basuh 12kg tu..beli saja laaaa
yg lama tu bleh jual seken hand item
mesti ada org beli punya

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Masalahnya...

Aku ni malas nak wat laki aku tu merajuk hati sebab ingkar cakap dia..

Camne ek..

Sebab Inche Izman ni sapa2 yg tak tau.. KUAT MERAJUK... shhhhh :))

Dia tahan tau.. kalau merajuk 1 minggu takmo cakap ngn aku :(

Natrah Norlin said...

sis nanti kan nak balik mambang..gosok lebih sket dari kadar biasa..insya allah...lembut hatinya...sapa lagi yang lebih mengenali suami dari isterinya sendiri...selamat berjaya

Unknown said...

pasal basuh toto dalam mesin basuh tue pun haku ikut ko gak sempit hati.... lantak pi ler....hade ku kesahh.... tak larat....

baper riban mesin 12kg siap sekali dryer tue tetiba haku pun teruja...hhhmm.... seme perancangan kene postpone ker next year kalau nak beli pepe..tunggu laki den kayooooo...(bilo la tuh)

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Aku tgk kat Tesco.. klu samsung 1499.00

Kalau Panasonic 1699.00

Lynn Abd Latib said...

kelakar sungguh entry ini,...

adjust ler en hubby tuh pelan2..mesti boleh punya.nak lagik wife tgh preggy anak dia nih,.,

m.q said...

ha'ah..ambik peluang tgh preggy ni untuk bodex inche izman :p

Natrah Norlin said...
This comment has been removed by the author.
Natrah Norlin said...

sis..cakap la..pegnan kali ni mengidam sangat nak beli mesin basuh 12 kg..hajat orang mengandung tak ble tolak..nanti air liur baby meleleh..hehehe