Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 6, 2010

Beer ?!!!


Hahahaha..
Dah laa tengah mabuk..
Minum beer kasi lagi mabuk :))

Takde laa...
Ni aku dah dapat penawar kemualan dan keloyaan..
La ni waktu mabuk aku dah makin panjang..
Start bangun tido.. smpi laaa lepas Maghrib..

Asal batuk je.. mesti ada muntah terkincit dalam mulut..
Pastu bila tertelan balik..
Mula laa nak muntah secara besar-besaran...

Exceli.. air gas sudah diharamkan di rumah aku..
Sejak tau aku pregnant..
Sebelum tu... halalatoiyiban tau..
Ala2 wajibulghunnah minum air gas selalu..

Malam tadi.. dah tak tahan punya pasal..
Aku g kedai depan umah.. beli air ginger beer ni sebotol..
Sbb aku rasa dalam badan ni banyak angin..
Tu asyik nak mual loya je..

Letak botol ni atas kepala bantal..
Mual je aku minum sket..

Apsal ginger beer ?!!

Sebab ini laa satu-satunya air gas yang Khaleef TAK MINUM..
Pedas katanya..
Kalau aku beli air lain..
Mmg habuan dia jelah menonggak botol smpi habis air..

Anyway, cara ini agak berkesan..
Malam tadi aku lupakan laa sekejap minyak Cap Kapak..
Rasa cam nak rosak dah saraf2 kat lidah..
Dok jilat minyak Cap Kapak..
.
.
.

6 comments:

Kak Mah said...

leh tahan gak yer ko mabuk kali nie.....

I want to lose weight said...

Baby girl kot :)

nurulhudaresad said...

amiiinnn~~~~~

Mama Sara said...

kak jilat minyak cap kapak..huhuhu
iera pun rasa bb girl sbb masa kalep dulu xmabuk kan kan kan

mesti bb dalam peyut tu manja...

m.q said...

w0o0o0o...ini rhope nye

quezul said...

sedap upernyer air halia tu..kena letak ais sket baru sedap berganda...