Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 6, 2010

Malas dan Bosan...

Sindrom PID bila masuk bulan Julai - Oktober..
Mana2 PID pun akan mengalami benda yg sama..
Orang takde nak mai belajar..
Tinggal warga2 emas yg nak taip 1 ayat pun makan 10 minit...

Bebudak sekolah dah tak ramai datang serbu..
Sebab peksa2 besar dah dekat..

Bebudak lepasan SPM sumer dah sambung belajar..
Tak pun pi keje kat supermarket..

Bebudak UPSI..
Apa kes nak mai guna PID..
Depa punya wireless high speed lagi kat dlm nun..

So, nak tak nak..
Terpaksa laa aku goyang kaki dlm PID ni..
Sambil dengar lagu Shahir - Kebahagian Dalam Perpisahan..

Wpun down.. tp jauh di sudut hati nun..
Aku SUKER !!!

Kalau keadaan begini smpi aku beranak kang..
Alangkah heaven !!!
Tapi kang menjelang bulan November..
Mula laa tak cukup tangan.. kaki pun naik buat keje sama..

Huhuhuhu....
.
.
.

No comments: