Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, July 14, 2010

Kena kumbuk...

Anak bujang aku ni mengadu tadi balik sekolah...

"KAWAN KALEP KUMBUK KAT IDOM, POYOT"

Eeeee... aku sebagai mak terus mendidih hokay..
Rasa nak patah balik pi tanya cikgu dia apa jadi..
Merah tau hidung anak aku..

Tapi pikir rasional..
Budak-budak biasa laaaa....

Tapi aku pesan kat Kalep..

"ESOK, KALAU DIA KUMBUK.. KALEP KUMBUK BALIK KUAT-KUAT!!"

Dia citer dah kasitau cikgu..
Maybe cikgu tak paham kot apa dia citer..
Sebab dia ni kalau bercakap panjang lebar..
Tapi ayat depan2 je boleh paham.. yg belakang2 ke laut...

Apa pun.. kalau esok masih berlaku yang sama..
Bukan setakat cikgu.. mak pak budak tu pun aku harukkan jugak nnt...
Sebab Kalep citer budak tu Melayu bukan Cina..
So, senang laa sket aku nak harukkan..
.
.
.

9 comments:

m.q said...

budak2 dh belajar kumbuk2 ni bahaya ni....

idtgm@streamy.com said...

Kalep ni masalahnya kat rumah je samseng..

Bila dengan kawan2 dia suka beralah la pulak..

iera me casa........ said...

budak² sekarang kan makin ganas no..
huihh.. risau iera...

Ms AiReEn MoHd said...

sape kumbuk tu kalip....da lame tak mkn bubur budak tu/..meh aunty sekeh pale hotak die

noor said...

biasa la zel budak2...anak aku ms 4 tahun penah gigit bdk 6 tahun kat blakang sampai berdarah baju....sebab budak 6 thn tu halang dia tak bg main kat playground tadika...so jenuh la aku nih kol n mintak maaf ngan bapak budak nih...mmg tebal ler muka...tp nak wat cam ner, anak kita wat salah...pas tuh anak aku tak g dah skolah...tunggu 5 thn br skolah balik...hehe

I want to lose weight said...

Nenek dia yang lebih emosi...
Siap nak call cikgu sekolah Kalep malam tadi jugak..

Takpe.. aku tunggu lagi hari ni..

Kalau kena debik gak..

Esok balik sekolah aku nak tunggu luar gate..

Lepas tu aku nak Kalep tunjuk yang mana satu..

Pastu aku nak tunggu smpi mak budak tu datang

iswatie "colours of life" said...

Kalep lain kali pi tumbuk balik..mcm Ichlas la jugak bila kat rumah asyik nak tumbuk org..but kat sekolah kawan tumbuk dia....nampak mummy dtg ambik terus muka sebik...masuk kete trus meraung..cehhhh

I want to lose weight said...

Hahaha.. Ichlas sebijik cam Kalep..
Kalau kat rumah.. dia laa samseng Kg Dusun...

Kat sekolah tak berani pulak..

Hari ni aku pesan..
Kalau kawan tumbuk..
Terus menangis meraung kuat-kuat cam masa Mami tak jadi beli Buzz Lightyear..

FAIZA AMIR 2001 said...

cuteeee....:)