Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, July 11, 2010

Dancing Buzz Lightyear... (Info palsu oleh MR)

Hari tu jalan2 kat Parkson dengan MR...
Dah jumpa Buzz Lightyear ni..
Harga range dari 159.90 hingga 329.90..
Bapak punya mahal utk setakat mainan je..

Sekali MR dengan penuh tawaduk..
Bagitau kat Tesco Rawang ada Buzz Lightyear cap biasa2 je..
Harga jauh lebih murah dari Parkson..

Aku mula2 cam tak caye je...
Tesco jual menan immitation..
Sebab Ultraman kat Tesco pun dah Rm40.00 seekor..
Tapi.. sebab dia DUTA TESCO RAWANG..

Aku pun percaya 100% :))

Kan ke Khaleef demam 3-4 hari sudah..
Agak teruk laa jugak..
Dia ni kalau demam.. siap laa.. cam2 dia request..
Cam Buzz Lightyear ni lak dah lama dia mintak..
So, dia buat siaran ulangan laaa ulang2 cakap nak Buzz Lightyear...

Aku pun ajak ler Inche Izman g tesco semalam...
Aku mmg tak boleh kalau anak mintak mainan ni..
Rasa sayu je bila dia wat suara sedey...

Smpi Tesco.. betul laa ada banyak Buzz Lightyear...
Dan Khaleef sangat berkenan dengan Buzz yg boleh joget..
iDance Buzz Lightyear MP3....
Belek-belek harga... 259.90 hokay !!!!!

So, dengan kejamnya.. rampas itu Buzz dari tangan dia..
Dan letak balik kat rack..

Khaleef pun apa lagi... Melalak sekuat hati tanpa segan silu...
Melompat2 dalam troli menjerit nak Buzz...
Nak debik.. cam salah aku ngn papa dia laa sebab janji dari umah...

Untuk menghibur hati dia yang lara tu..
Bawak laa pi Playland kasi main puas-puas..
RM17 abih beli token...

Okay laa tu.. apa sangat laa RM17.00 nak banding dengan 259.90 !!!



.
.
.

5 comments:

Mamma said...

sian khaleef.. :'(
nnt try cari kat tong hup melaka pulak..wawawawa

nurulhudaresad said...

hahahah.....dok tunggu apa kata MR...

makcikrehan said...

kijam tau kijamm... tercalar kredibiliti aku hokeh! hahahahah

akukah salah bagi info??? muahahahha... salah pemahaman kot kita nih zell.. aku maksudkan yg murah2 tu yg miniature tulah. hok besor bagak tu memanglah haiii... kat pakson haritu kan takde yg kecit tonet tu kan. mana aku tau al-kalep nak hok besor bagak cenggitu...

ahahahha... abang kelip, apa lagi... pegi la kelepet nenek! hahaha

Babah&Mama said...

cuba kat sogo rasanya ada lagi harga rm70.

mama and kids said...

hahahaahahahaha aku nak gelakkan jer ahaahahahaha....