Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, July 28, 2010

Rambut petot..

Aku dah meluat dah tgk rambut Korean wannabe tak jadi Khaleef..
So ahad lepas pi kedai biasa suh potong..

Pesen... TAK PAYAH SIKAT RAMBUT..
Tu je aku bgtau kat amoi tu..

Sekali.. amoi tu on je benda yg nak cukur rambut tu..
Budak ni dah mula menggeli2 gatal..

Ye-ye.. Khaleef ni adalah spesies gatal tak terkata..

Masa kat PMC...
Bawah tu ada laa cam playland sblh bilik doktor..
Ada rumah mainan.. ada slide..

Sekali si Khaleef ni wat cam dia punya lak playland tu..
Kalau budak lelaki nak masuk..
Awal2 dia tolak keluar tak bagi masuk..
Kalau mai tu budak pompuan..
Awal2 dia siap pimpin tangan budak tu bawak masuk..

Mak aku siap cakap..
Patut laa dia kena tumbuk kat sekolah..

Berbalik pada rambut petot..
Sebab dia tak bagi amoi tu guna pencukur..
Amoi tu dapat gunting jelah..
Dan hasilnya.. tu la dia rambut petot..

Masih kena sikat jugak pagi-pagi..

Pagi tadi dia sibuk nak mandi sndr..
Jam dah 8.45 pagi..
Masuk sekolah kul 9.00 pagi..

Aku simbah je dengan air ala kadar..
Syampu & sabun mana dan je..
Dah keluar dari bilik air tu..
Membebel-bebel laa dia marahkan aku..

"KALEP TAK SAYANG MAMI NO.1"
"MAMI BOLEH PERGI JADI NO.2"

pastu aku balas balik.. "Mami tak herannnn... "

"MAMI... BILA LA NAK BERUBAH NI?!!!"

Erk.... aku pulak !!!
.
.
.

8 comments:

Kak Mah said...

hahaha cute khaleef..... bila la nak berubah nie???

nurulhudaresad said...

serius ke dia cakap bila la nak berubah tu?heheehhe......mana la dia dapat ayat2 matang tu....

I want to lose weight said...

Ayat2 matang ni..
Selalunya diperolehi dari cenel 613 615, 616...

Cth ayat2 matang lain..

1- Mami, boleh tolong jangan ganggu kalep..

2- Mami, kalau memandu berhati-hati

3- Mami, boleh tak jangan sibuk

m.q said...

aduhaiiii kalep2...
ai lep u la kalep
hahahaha

I want to lose weight said...

Ooo.. ada satu lagi ayat matang dia..
Yang ni hari tu dia sebut..
Terus kena cubit kat mulut..

"MAMI, JANGAN JADI BODOH"

Zulaikha said...

hahaha...pandai kalep ni..
suke suke!

noradzlina.kamdani said...

so kalu mami jd no 2 sape jd no 1?

I want to lose weight said...

Papa dia ler..
Tak pun aki dia..